Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Elegancki, butikowy hotel w klimacie malediwskiej wioski, położony na niewielkiej wysepce, w obszarze chronionym. Luksusowe domki kryte strzechą, bliskość natury, turkusowe wody oceanu i kameralna atmosfera. Doskonałe miejsce dla par i miłośników nurkowania (w pobliżu Fushifaru Thila - jedno z najsłynniejszych miejsc nurkowych na Malediwach).
Na wschodnim skraju Atolu Lhaviyani, przy piaszczystej plaży, pomiędzy dwoma kanałami łączącymi wewnętrzną lagunę atolu z oceanem. Podstawowy transfer z lotnika do hotelu i powrotny odbywa się hydroplanem - lot z międzynarodowego lotniska zajmuje ok. 35 minut (limit bagażu: 20kg + podręczny 5 kg, transfer możliwy dla samolotów lądujących na Mahe w godzinach 06:00-15:45, transfer powrotny 09:00-20:00).W przypadku lądowania w późniejszych godzinach transfer może się odbywać poprzez - przelot loklany i i dalej łódź motorowa.
Całodobowa recepcja, restauracja Korakali (widok na plażę i ocean, kuchnia azjatycka i międzynarodowa), klimatyczna restauracja Raakani (część pod strzechą i część bezpośrednio na plaży, specjalność: grilowane mięsa i owoce morza), bar główny Fanihandhi (widok na ocean, specjalność: koktaile tropikalne), bar track Thundi przy plaży, bar japoński Teppanyaki, room service (24 h), gabinet lekarski, bezpłatne łącza Wi-Fi.
Beach Villa Sunrise - widok na otwarte wody Oceanu Indyjskiego, wyposażenie: łóżko typu king size, łóżko dzienne, klimatyzacja, wentylator, minibar, sejf, biurko, zestaw do parzenia kawy, herbaty, telefon, telewizor, żelazko i deska do prasowania, otwarta łazienka z prysznicem na zewnątrz i wewnątrz, wanna, suszarka, weranda z kompletem wypoczynkowym, bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia 96 m2.Pool Beach Villa Sunrise - dodatkowo prywatny basen na tarasie. Powierzchnia całkowita - ok. 122 m kw.eBeach Villa Sunset - widok na wody laguny, wyposażenie: łóżko typu king size, łóżko dzienne, klimatyzacja, wentylator, minibar, sejf, biurko, zestaw do parzenia kawy, herbaty, telefon, telewizor, żelazko i deska do prasowania, otwarta łazienka z prysznicem na zewnątrz i wewnątrz, wanna, suszarka, weranda z kompletem wypoczynkowym, bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia 96 m2.Pool Beach Villa Sunset - dodatkowo prywatny basen na tarasie. Powierzchnia całkowita - ok. 12 m kw. Jacuzzi Water Villa - położone na wodzie, wyposażenie: łóżko typu king size, łóżko dzienne, klimatyzacja, wentylator, minibar, sejf, biurko, zestaw do parzenia kawy, herbaty, telefon, telewizor, żelazko i deska do prasowania, łazienka z prysznicem, suszarką, wanną jacuzzi, weranda z kompletem wypoczynkowym, bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia 96 m2.W wszystkich willach można zakwaterować trzy osoby dorosłe lub dwie osoby dorosłe i dwójkę dzieci do 12 r.ż. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia.
BB - Śniadania w formie bufetu w restauracji głównej HB - Śniadania (bufet) i kolacje (bufet w restauracji głównej, woda, kawa lub herbata), 40% zniżki na kolacje a'la carte w rest. Raakani All inclusive - śniadania (bufet), obiady (bufet w restauracji głównej lub set menu w Raakani) i kolacje (bufet w restauracji głównej lub set menu w Raakani), napoje bezalkoholowe i alkoholowe (wina, piwa, wódka, rum, brandy, whisky, koniak), woda, kawa, herbata, soki (do północy), lody, podwieczorek, 50% na posiłki a'la carte w restauracji Raakani. Pakiet nie obejmuje barów: Teppanyaki i Thundi.
Basen przy plaży, zajęcia fitness, siłownia, siatkówka plażowa, bilard, badminton, minigolf, niemotorowe sporty wodne, snorkeling, kino pod gwiazdami, okazjonalnie wieczorna rozrywka. Odpłatnie: nurkowanie głębinowe (w pobliżu trzy słynne miejsca nurkowe), Heylhi Spa (nawiązuje architekturą do tradycyjnych malediwskich domków, otoczone bujną zielenią, część zabiegów w ogrodzie, na świeżym powietrzu, w centrum ogrodu znajduje się niewieli basen relaksacyjny), sesje jogi, warsztaty kulinarne, rejsy, Dla dzieci: miniklub, odpłatna opiekunka.
Łóżeczka niemowlęce (odpłatnie na miejscu).
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Masz pytania o ofertę Fushifaru Maldives? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.