Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
1/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
2/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
3/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
4/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
5/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
6/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
7/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
8/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
9/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
10/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
11/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
12/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
13/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
14/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
15/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
16/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
17/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
18/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
19/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
20/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
21/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
22/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
23/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
24/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
25/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
26/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
27/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
28/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
29/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
30/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
31/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
32/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
33/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
34/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
35/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
36/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
37/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
38/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
39/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
40/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
41/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
42/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
43/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
44/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
45/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
46/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
47/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
48/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
49/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
50/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
51/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
52/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
53/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
54/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
55/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
56/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
57/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
58/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
59/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
60/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
61/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
62/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
63/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
64/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
65/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
66/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
67/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
68/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
69/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
70/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
71/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
72/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
73/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
74/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
75/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
76/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
77/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
78/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
79/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
80/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
81/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
82/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
83/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
84/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
85/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
86/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
87/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
88/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
89/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
90/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
91/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
92/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
93/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
94/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
95/
Hotel Fushifaru Maldives, Lhaviyani Atol
96/
mapakliknij aby aktywować mapę

Fushifaru Maldives
star5
Malediwy » Lhaviyani Atol » Fushifaru

  • KOD OFERTY:
    TRV796717
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Windsurfing
  • Fitness/Siłownia
  • Nurkowanie
  • Tenis
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Przy plaży
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Rozrywka i życie nocne
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • śr, 13.09.2023
  • 12:50
  • Kraków
  • czw, 14.09.2023
  • 07:25
  • Malediwy
  • Powrót:
  • śr, 20.09.2023
  • 23:40
  • Malediwy
  • czw, 21.09.2023
  • 11:50
  • Kraków
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 11 724
  • 135
Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Malediwy » Lhaviyani Atol » Fushifaru

Naszym zdaniem

Elegancki, butikowy hotel w klimacie malediwskiej wioski, położony na niewielkiej wysepce, w obszarze chronionym. Luksusowe domki kryte strzechą, bliskość natury, turkusowe wody oceanu i kameralna atmosfera. Doskonałe miejsce dla par i miłośników nurkowania (w pobliżu Fushifaru Thila - jedno z najsłynniejszych miejsc nurkowych na Malediwach). 

Położenie

Na wschodnim skraju Atolu Lhaviyani, przy piaszczystej plaży, pomiędzy dwoma kanałami łączącymi wewnętrzną lagunę atolu z oceanem. Podstawowy transfer z lotnika do hotelu i powrotny odbywa się hydroplanem - lot z międzynarodowego lotniska zajmuje ok. 35 minut (limit bagażu: 20kg + podręczny 5 kg, transfer możliwy dla samolotów lądujących na Mahe w godzinach 06:00-15:45, transfer powrotny 09:00-20:00).W przypadku lądowania w późniejszych godzinach transfer może się odbywać poprzez - przelot loklany i i dalej łódź motorowa.

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, restauracja Korakali (widok na plażę i ocean, kuchnia azjatycka i międzynarodowa), klimatyczna restauracja Raakani (część pod strzechą i część bezpośrednio na plaży, specjalność: grilowane mięsa i owoce morza), bar główny Fanihandhi  (widok na ocean, specjalność: koktaile tropikalne), bar track Thundi przy plaży, bar japoński Teppanyaki, room service (24 h), gabinet lekarski, bezpłatne łącza Wi-Fi.   

Pokoje

Beach Villa Sunrise - widok na otwarte wody Oceanu Indyjskiego, wyposażenie: łóżko typu king size, łóżko dzienne, klimatyzacja, wentylator, minibar, sejf, biurko, zestaw do parzenia kawy, herbaty, telefon, telewizor, żelazko i deska do prasowania, otwarta łazienka z prysznicem na zewnątrz i wewnątrz, wanna, suszarka, weranda z kompletem wypoczynkowym, bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia 96 m2.Pool Beach Villa Sunrise - dodatkowo prywatny basen na tarasie. Powierzchnia całkowita - ok. 122 m kw.eBeach Villa Sunset - widok na wody laguny, wyposażenie: łóżko typu king size, łóżko dzienne, klimatyzacja, wentylator, minibar, sejf, biurko, zestaw do parzenia kawy, herbaty, telefon, telewizor, żelazko i deska do prasowania, otwarta łazienka z prysznicem na zewnątrz i wewnątrz, wanna, suszarka, weranda z kompletem wypoczynkowym, bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia 96 m2.Pool Beach Villa Sunset - dodatkowo prywatny basen na tarasie. Powierzchnia całkowita - ok. 12 m kw.  Jacuzzi Water Villa - położone na wodzie, wyposażenie: łóżko typu king size, łóżko dzienne, klimatyzacja, wentylator, minibar, sejf, biurko, zestaw do parzenia kawy, herbaty, telefon, telewizor, żelazko i deska do prasowania, łazienka z prysznicem, suszarką, wanną jacuzzi, weranda z kompletem wypoczynkowym,  bezpłatne Wi-Fi. Powierzchnia 96 m2.W wszystkich willach można zakwaterować trzy osoby dorosłe lub dwie osoby dorosłe i dwójkę dzieci do 12 r.ż. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia.

Wyżywienie

BB - Śniadania w formie bufetu w restauracji głównej HB - Śniadania (bufet)  i kolacje (bufet w restauracji głównej, woda, kawa lub herbata), 40% zniżki na kolacje a'la carte w rest. Raakani All inclusive - śniadania (bufet), obiady (bufet w restauracji głównej lub set menu w Raakani) i kolacje (bufet w restauracji głównej lub set menu w Raakani), napoje bezalkoholowe i alkoholowe (wina, piwa, wódka, rum, brandy, whisky, koniak), woda, kawa, herbata, soki (do północy), lody, podwieczorek, 50% na posiłki a'la carte w restauracji Raakani.  Pakiet nie obejmuje barów: Teppanyaki i Thundi. 

Sport i rozrywka

Basen przy plaży, zajęcia fitness, siłownia, siatkówka plażowa, bilard, badminton, minigolf, niemotorowe sporty wodne, snorkeling, kino pod gwiazdami, okazjonalnie wieczorna rozrywka. Odpłatnie: nurkowanie głębinowe (w pobliżu trzy słynne miejsca nurkowe), Heylhi Spa (nawiązuje architekturą do tradycyjnych malediwskich domków, otoczone bujną zielenią, część zabiegów w ogrodzie, na świeżym powietrzu, w centrum ogrodu znajduje się niewieli basen relaksacyjny), sesje jogi, warsztaty kulinarne, rejsy, Dla dzieci: miniklub, odpłatna opiekunka.

Dla dzieci

Łóżeczka niemowlęce (odpłatnie na miejscu).

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców.Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Fushifaru Maldives? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.