Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Luksusowy hotel, tropikalny raj pośród cudownej przyrody chronionej przez UNESCO. Unikatowy ekosystem biosfery, egzotyczne widoki, ekskluzywne wnętrza, świetnie zaaranżowane wille, piękne restauracje z wyborną kuchnią, bogata oferta rekreacyjna, atrakcje dla dzieci - wszystko w otoczeniu bajkowej scenerii.
Wyspa Kanufushi, Atol Baa uznany przez UNESCO za światowy rezerwat biosfery;Transfer z międzynarodowego lotniska Velana na głównej wyspie Male hydroplanem w ciągu dnia (ok. 30 minut). Dla gości podróżujących wieczornym lotem międzynarodowym (przylatujących do Male po godzinie 15:00) - transfer lotem krajowym przez lotnisko Dharavandhoo na atolu Baa (ok. 20 minut), a następnie ok. 30 minut łodzią motorową do przystani hotelowej.Limit bagażu: 20 kg plus 5 kg podręczny. Każdy dodatkowy kilogram - opłata 5 USD/na miejscu.
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja główna z tarasem przy plaży, restauracja azjatycka, rustykalna restauracja Crab Shack nad laguną, Arabian Grill z tarasem i siedziskami na plaży, bar Milk Lab, Beach Club przy basenie i plaży, sklepik z pamiątkami, przestrzeń działań artystycznych Art&Craft Studio, shisha lounge, biblioteczka, przezroczyste luksusowe bańki na nocleg pod gwiazdami z grillem i śniadaniem na plaży, usługi pralnicze, room service.
Lagoon villa - elegancka sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, duża łazienka (kabina prysznicowa, wanna, suszarka), prysznic na zewnątrz, telefon, Wi-Fi, TV sat, klimatyzacja, wiatrak, sejf, minibar, duży, drewniany, wyposażony taras prowadzący do wody. Powierzchnia całkowita - ok. 145 m kw. Ocean pool villa - elegancka sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, duża łazienka (kabina prysznicowa, wanna, suszarka), prysznic na zewnątrz, telefon, Wi-Fi, TV sat, klimatyzacja, wiatrak, sejf, minibar, duży, drewniany, wyposażony taras prowadzący do wody, prywatny basen. Powierzchnia całkowita - ok. 180 m kw. 2 bedroom water villa with pool - dwie sypialnie, dwie luksusowe łazienki, prysznic na zewnątrz, salon, telefon, Wi-Fi, TV sat, klimatyzacja, wiatrak, sejf, minibar, pięknie urządzony duży, drewniany taras z prywatnym basenem, zejście bezpośrednio do wody. Powierzchnia całkowita - ok. 460 m kw. Znakomicie zaaranżowana przestrzeń dla maks. 4 dorosłych i 4 dzieci.
BB - śniadania w restauracji głównej Beach Kichen (z wodą, kawą, herbatą)HB - śniadania i kolacje w restauracji głównej, napoje do kolacji płatneAll inclusive - śniadania, obiady, kolacje w restauracji głównej, pizza w Beach Club, kolacja a'la carte (przy min. 5 noclegach, wymagana rezerwacja), wyznaczone napoje bezalkoholowe i alkoholowe, niektóre napoje bezalkoholowe w minibarze, 30 proc. zniżki na napoje z listy all inclusive premium All inclusive premium - śniadania, obiady i kolacje w restauracji głównej (obiady i kolacje także w innych restauracjach, wymagana rezerwacja), pizza w Beach Club, napoje bezalkoholowe i alkoholowe z listy all inclusive premium, 40 proc. zniżki na wskazane napoje z sekcji exclusive, codziennie napoje i przekąski w minibarze, menu w Milk Lab.
Basen z tarasem słonecznym, siłownia wewnętrzna i zewnętrzna, pawilon jogi, siatkówka, tenis ziemny, kajaki, stand up paddle, windsurfing. Odpłatnie: sporty wodne (surfing, łódź motorowa, łódź ze szklanym dnem, parasailing, fun tube, narty wodne, katamaran, diving center i inne), rejsy, tradycyjna łódź dhoni, wędkowanie, lekcje i kursy sportowe, symulator gry w golfa, domki spa w ogrodzie (masaże, zabiegi kosmetyczne, sauna, łaźnia, minibasen).
Plac zabaw, brodzik z 2 minizjeżdżalniami, program animacyjny.
Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka dla nowożeńców.Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa hotelowa, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku Green Tax (6 euro za noc) za każde dziecko w wieku od 0 do 2 lat
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Masz pytania o ofertę Finolhu? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.