cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Fihalhohi Island Resort, Male Atol
1 / 1

Fihalhohi Island Resort
star4
Malediwy » Male Atol » Południowy Atol Male

  • KOD OFERTY:
    TRV765416
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • wt, 17.05.2022
  • 17:40
  • Warszawa
  • śr, 18.05.2022
  • 07:50
  • Malediwy
  • Powrót:
  • wt, 24.05.2022
  • 20:05
  • Malediwy
  • śr, 25.05.2022
  • 13:10
  • Warszawa
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 7002
  • 135
Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Malediwy » Male Atol » Południowy Atol Male

Naszym zdaniem

Położony w cieniu palm kokosowych, przy pięknej plaży pośród egzotycznych pejzaży, jest idealnym zakątkiem do odkrywania uroków Malediwów i uprawiania sportów wodnych. Rajskie otoczenie, rafa koralowa 10 metrów od brzegu, bogactwo przyrody, cudowna atmosfera, wspaniała obsługa, kojące zabiegi w spa, architektura harmonijnie wkomponowana w koloryt wysepki - miejsce prawdziwie idylliczne. 

Położenie

Wyspa na południowym Atolu Male, 28 km kilometrów od lotniska. Transfer odbywa się łodzią motorową i trwa około 60 minut.

Wyposażenie

Recepcja (24 h), bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna Palm Grove, bar główny, bar Blue Lagoon, bar przy plaży Beach Hut, restauracja a'la carte, room-service, punkt wymiany walut, sklep z pamiątkami, biblioteczka, gabinet lekarski.

Pokoje

Classic room - na północy wyspy z widokiem na ogród. Wyposażenie: sypialnia, łazienka z prysznicem, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, telefon, sejf, łącza internetowe Wi-Fi. Powierzchnia - ok. 25 m kw. Codziennie butelka wody dla każdej osoby w pokoju. Comfort room - na północy wyspy z widokiem na ogród, większa powierzchnia (ok. 27 m kw.), wanna z prysznicem. Pozostałe wyposażenie jak w pokojach classic. Codziennie butelka wody dla każdej osoby w pokoju.Premium room -  w północno-wschodniej części wyspy, wanna z prysznicem, szlafroki, kapcie oraz  telewizor LED TV sat., owoce na powitanie. Pozostałe wyposażenie jak w pokojach classic.  Powierzchnia - ok. 27 m kw. Codziennie butelka wody dla każdej osoby w pokoju. 

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje, woda do kolacji, inne napoje - odpłatnieFB - śniadania, obiady i kolacje, woda do obiadów i kolacji, inne napoje - odpłatnieAll Inclusive - śniadania (07.30-09.30), obiady (12.30-14.00) i kolacje 19.30-21.30) w formie bufetów - restauracja główna, podwieczorek (przekąski/ciasto) w barze Blue Lagoon, napoje bezalkoholowe (coce, fanta, soda, tonik, sprite, kawa, herbata) oraz alkoholowe (whisky, brandy, gin, wódka, rum, piwo z nalewaka, wino stołowe) serwowane w barze Blue Lagoon i w barze Fishermans od godz. 09 do północy. Pakiet all inclusive nie obejmuje cappuccino, espresso, soków ze świeżych owoców, minibaru, wina w butelkach i alkoholi spoza listy.  

Sport i rozrywka

Tenis stołowy, badminton, fitness center, siatkówka plażowa, Dj, muzyka na żywo, karaoke,  odpłatnie: bilard, centrum nurkowe i centrum sportów wodnych (m.in. windsurfing, kitesurfing, katamaran, parasailing, canoe), wyprawy nurkowe, wycieczki, rejsy, ośrodek spa (masaże, zabiegi kosmetyczne, sauna, jacuzzi).      

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców.Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Warunki wjazdu do kraju

Od 26 lipca 2021 r. wszystkie osoby lecące na Malediwy muszą poddać się testowi PCR na Covid-19. Dotyczy to również osób całkowicie zaszczepionych.Próbkę do testu PCR należy pobrać nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem z pierwszego portu w drodze na Malediwy. Dzieci poniżej pierwszego roku życia są zwolnione z wymogu testu COVID.Dokument testu PCR zawierający wynik testu powinien zawierać:a) nazwisko pasażera (nazwisko jak w paszporcie)b) numer paszportuc) nazwa i adres laboratorium badawczegod) rodzaj testu określony jako test PCRe) data pobrania próbkif) wynikTest PCR należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej podczas odprawy linii lotniczych i jeśli będzie to wymagane także po przylocie do kraju;Wszyscy pasażerowie powinni wypełnić i przesłać online formularz Traveller Health Declaration dostępny w portalu emigracyjnym Malediwów https://imuga.immigration.gov.mv/ w ciągu 24 godzin przed ich wyjazdem na Malediwy. Należy dołączyć wyniki testu PCR. Formularz należy złożyć ponownie przed wylotem, ale nie wcześniej niż 24 godzin przed odlotem.Należy śledzić informacje na malediwskiej stronie rządowej: https://www.tourism.gov.mv/covid19Uwaga, podróżni korzystający z tranzytu przez NiemcyOd 1 sierpnia 2021 r. podróż przez Niemcy jest możliwa tylko z negatywnym wynikiem testu. Dotyczy to zarówno podróży drogą lądową, jak i podróży samolotem.Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h (testy PCR, LAMP, TMA 72h) przed przyjazdem do Niemiec. Szybkie testy antygenowe muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) tj. czułość 80%, swoistość 97%. Wynik testu musi być w jęz. niemieckim, angielskim, francuskim, hiszpańskim lub włoskim. Polskie testy są uznawane, jeżeli są przetłumaczone. Czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku.Negatywnego wyniku testu przy podróży tranzytowej przez Niemcy nie muszą mieć:dzieci do 12 r. życia;osoby zaszczepione (14 dni od podania ostatniej dawki szczepionki dopuszczonej w UE);ozdrowieńcy (28 dni-6 miesięcy po chorobie); osoby przewożące zawodowo ludzi lub towary.Jako potwierdzenie bycia osobą zaszczepioną lub ozdrowieńcem może służyć Unijny Certyfikat COVID-19.Karta Lokalizacji PodróżnegoOsoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. jest ona dostępna w formie elektronicznej i zastępuje dotychczas stosowanaą wersję papierową. Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy. Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp Kwarantanna w PolsceW związku z rozporządzeniem Rady Ministrów, od 24.06. 2021 obowiązują nowe przepisy dotyczące kwarantanny po przylocie do Polski;W przypadku przybycia z państw nienależących do strefy Schengen lub niebędących państwem członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) podróżni muszą odbyć obowiązkową 10 dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu na koronawirusa, wykonany nie wcześniej niż 7. dnia po przylocie do Polski.Poza tym z kwarantanny zwolnienione są osoby:a) w pełni zaszczepione, czyli takie, które przyjęły drugą dawkę (w przypadku szczepienia dwufazowego) lub jedną dawkę (w przypadku szczepienia jednofazowego) minimum 14 dni wcześniej i mogą to potwierdzić zaświadczeniem. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiejb) ozdrowieńcy, czyli ci, którzy w ostatnich 6 miesiącach byli poddani izolacji domowej lub szpitalnej (i mają zaświadczenie o tym fakcie)c) dzieci do 12. roku życia, podróżujące z osobami w pełni zaszczepionymi.Obowiązek odbycia kwarantanny uznaje się za zrealizowany z chwilą wprowadzenia negatywnego wyniku testu do systemu teleinformatycznego przez medyczne laboratorium diagnostyczne.Szczegóły:https://immigration.gov.mv/faq-for-visiting-the-maldives/http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.htmlhttps://covid19.health.gov.mv/en/


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Fihalhohi Island Resort? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego