cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel COMO COCOA ISLAND, South Male Atoll Last Minute
1 / 1

COMO COCOA ISLAND
star5
Malediwy » South Male Atoll

  • KOD OFERTY:
    TRV763433
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • czw, 09.12.2021
  • 21:15
  • Warszawa
  • so, 11.12.2021
  • 07:15
  • Malediwy
  • Powrót:
  • czw, 16.12.2021
  • 10:05
  • Malediwy
  • czw, 16.12.2021
  • 19:55
  • Warszawa
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 19515
  • 135
Opis oferty

KATEGORIA

5*

REGION

South Male Atoll

lokalizacja

Południowy Male Atol, 30 km od lotniska w Male. Hotel usytuowany na powierzchni: 24600 m2.

kategoria organizatora

5*

kategoria lokalna

5*

Data otwarcia

2001 r. Odnowiony w 2019 r.Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), basen odkryty.

internet

- Wi-Fi w hotelu bezpłatne

plaża

prywatna, piaszczysta. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, pawilony, płatne: bar na plaży.

pokoje

Zlokalizowane w 34 budynkach:- 34 ville (liczba pięter: 1)Typy pokoi:- Dhoni Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras- Dhoni Loft Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras- Loft Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras- Cocoa Water Villa dla max. 6 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras- Cocoa Water Villa z basenem dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras- Option Villadla max. 9 os.: salon, jadalnia, 3 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras

Wyżywienie

- restauracja główna, restauracja a la carte, bar, cukiernia

śniadanie

- śniadanie (07:00-10:30)

śniadanie i obiadokolacja

- śniadanie (07:00-10:30), obiadokolacja (19:00-22:00)

śniadanie, obiad i kolacja

- śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:00-15:00), kolacja (19:00-22:00)Restauracje a la carte- płatna. Wymagana rezerwacja.- międzynarodowa

z myślą o dzieciach

- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

w cenie

- siatkówka- siatkówka plażowa- siłownia- sauna

płatne

- sporty wodne na plaży- centrum SPA- masaż

dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK- Czy na leżakach są materace? - TAK- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK- Czy siłownia jest czynna? - TAKPołączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym - w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.Na miejscu opieka tylko anglojęzycznego rezydenta.

Aktualizacja opisu

14.10.2021 15:56

usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinnyWi-FiSPASiłowniaSerwis plażowySporty wodnePokoje 4 osobowePokoje 6 osobowe


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę COMO COCOA ISLAND? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego