cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Bahia Del Sol, Guanacaste
1 / 1

Bahia Del Sol
star4
Kostaryka » Guanacaste

  • KOD OFERTY:
    TRV730830
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1669
  • 135
Opis oferty

POŁOŻENIE

Playa Potrero to nadmorskie miasteczko na uboczu w Guanacaste. W miejscowości jest kilka małych sklepów i restauracji, ale główną atrakcją jest spokojna plaża.

PLAŻA

Hotel położonu tuż przy szerokiej, piaszczystej plaży. 

HOTEL

Mały, butikowy hotel, położony w pięknym ogrodzie, tuz przy plaży,  odznaczony Nagrodą Travellers' Choice, która przyznawana jest obiektom, które stale zbierają świetne recenzje i należą do najlepszych 10% obiektów na stronie Tripadvisor.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

basen z barem typu swim-up i jacuzzi, jacuzzi, restauracja i bar, sklep z pamiątkami, WiFi w niektórych miejscach publicznych, sala konferencyjna 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

basen o nieregularnym kształcie z barem typu swim up;  leżaki  z parasolami; spa wellness. Hotelowe Nau Spa mieści się w wygodnej chacie krytej strzechą, otoczonej tropikalnymi ogrodami. Profesjonalni terapeuci oferują masaże, zabiegi na ciało i zabiegi kosmetyczne. Hotel oferuje również kilka razy w tygodniu zajęcia jogi prowadzone przez certyfikowanych instruktorów.

ZAKWATEROWANIE

28 pokoi w hotelu Bahia del Sol jest gustownie i starannie urządzonych. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizję kablową, minilodówkę, telefon, sejf i ekspres do kawy. Apartamenty King Sun i Honeymoon Suites posiadają prywatny taras z widokiem na ogród i jacuzzi. Pokoje te mają również salon, dużą łazienkę i prysznic na świeżym powietrzu. Pokoje typu deluxe superior to najnowszy styl pokoi, oferujący romantyczną scenerię i dużą łazienkę z wanną. Komfortowo wyposażone apartamenty są idealne dla par. Pokoje te oferują w pełni wyposażoną kuchnię, salon-jadalnię, bar śniadaniowy i dużą łazienkę. Przestronny apartament rodzinny składa się z dwóch oddzielnych sypialni (Master posiada łóżko typu queen size i prywatną łazienkę. Dodatkowy pokój posiada dwa pojedyncze łóżka i prywatną łazienkę), w pełni wyposażoną kuchnię, bar śniadaniowy, salon-jadalnię oraz balkon z widokiem na ogrody. Pokoje typu deluxe mają prywatną wannę z jacuzzi i ogród, a także hamaki na korytarzu. Pokoje standardowe są najtańsze, ale oczywiście są czyste i wygodne. 

WYŻYWIENIE

BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje lub lancze. Napoje do obiadokolacji lub lanczy za dodatkowa opłatą.  Restauracja Nasu oferuje połączenie kuchni międzynarodowej i kostarykańskiej, a także owoce morza. Restauracja na świeżym powietrzu zapewnia wspaniałe doznania kulinarne nad morzem z pysznymi daniami. Restauracja serwuje śniadania, obiady i kolacje od 6:30 do 22:00, a Happy Hour od 16:30 do 18:30. Godziny otwarcia mogą ulec zmianie, dlatego prosimy o kontakt z hotelem po przyjeździe.

INFORMACJE DODATKOWE

https://planetescape.pl/hotel/kostaryka-potrero-bahia-del-sol/

CENA

Cena zawiera / oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany, ale z wyłączeniem przewoźnika Air France & KLM gdzie w cenie jest bagaż podręczny do 8 kg,  natomiast bagaż rejestrowany 23 kg jest za dodatkową opłatą około 300pln/szt; collective/shuttle transfer (organizowany przy min 4 pax, jeśli w danej dacie jest tylko 2 uczestnisków możliwa konieczność dopłaty do prywatnego transferu),  zakwaterowanie w hotelu zgodnie z ofertą, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, dodatkowe ubezpieczenie obejmujące koszty leczenia i transportu powstałe na skutek PANDEMII maksymalnie do kwoty 20.000 EURbagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT. Cena nie zawiera: w przypadku linii Air France & KLM bagażu rejestrowanego (płatny dodatkowo ok. 300pln/os) , dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Cena zawiera /  oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Transfer jest mozliwy na zamówienie i za potwierdzeniem. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),  oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):  15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera taksy wylotowej 29 USD/os. (Opłaty te można wnieść wyłącznie w gotówce - w dolarach lub walucie miejscowej przeliczonej po kursie dnia), dodatkowego ubezpieczenia kosztów rezygnacji i od chorób przewlekłych.

WARUNKI WJAZDOWE

*   Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli RP, którzy mają zamiar przebywać w Kostaryce w celach turystycznych nie dłużej niż 90 dni. Paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od dnia przekroczenia granicy. Wymagane jest okazanie biletu powrotnego bądź umożliwiającego kontynuację podróży. Służby imigracyjne mogą zażądać okazania środków płatniczych w wysokości wystarczającej na pokrycie kosztów pobytu (w stosunku do obywateli polskich nie jest to jednak wymóg stosowany rygorystycznie). Turyści podróżujący samolotem powinni pamiętać, że obowiązuje opłata lotniskowa pobierana przy wyjeździe w wysokości ok. 29 USD od osoby. Opłaty te można wnieść wyłącznie w gotówce - w dolarach lub walucie miejscowej przeliczonej po kursie dnia. Podróżujący drogą lądową przed opuszczeniem granicy muszą wnieść opłatę (w znaczku skarbowym) w wysokości ok. 5 USD. Lądowe przejścia graniczne są otwarte od godz. 06.00 do 17.00 lub najdłużej do 22.00. Nie ma obowiązku meldunkowego, ale na granicy należy obowiązkowo wypełnić kwestionariusz migracyjny. *    Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient jest odpowiedzialny za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatoraKAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem. PRZECZYTAJ KONIECZNIE!: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/kostaryka 

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe, należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. Zachęcamy do śledzenia bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Od 26 października 2020 władze Kostaryki nie wymagają dokumentu potwierdzającego negatywny wynik testu RT-PCR. Zniesiono także wymóg kwarantanny, która może jednak być zarządzona przez kompetentne służby kostarykańskie w szczególnych przypadkach. Negatywny wynik testu RT-PCR jest wymagany przy wylocie z Kostaryki, jeżeli jego posiadanie jest obowiązkowe w kraju docelowym lub tranzytu. W chwili obecnej, każdy podróżujący powinien: · Być uprawnionym do wjazdu w związku z ogólnymi przepisami migracyjnymi - polscy obywatele mogą podróżować do Kostaryki i przebywać turystycznie w tym kraju przez okres do 90 dni bez wymogu posiadania wizy. · Posiadać ubezpieczenie zdrowotne ważne na całym terytorium Kostaryki przez planowany okres pobytu, gwarantujące pokrycie kosztów leczenia związanych z COVID-19 w wysokości co najmniej 50 tys. USD oraz minimum 2 tys. USD na zakwaterowanie w przypadku konieczności odbycia kwarantanny lub zmiany planów podróży. Akceptowane jest międzynarodowe ubezpieczenie medyczne, pod warunkiem, że podróżujący przedstawi dokument po angielsku lub hiszpańsku wydany przez ubezpieczyciela, w którym zostanie potwierdzone spełnienie wszystkich ww. wymogi. Preferowane i mocno rekomendowane są ubezpieczenia wykupione w kostarykańskich firmach ubezpieczeniowych: Sagicor (https://tiendasagicor.com/) lub Instituto Nacional de Seguros (www.ins-cr.com). Wówczas pokryty limit może wynosić 20 tys. USD kosztów leczenia COVID-19 i 2 tys. USD zakwaterowania w związku z kwarantanną. Ubezpieczenie można wykupić online przed podróżą. Istnieje możliwość wykupienia ubezpieczenia na lotnisku w San José przed kontrolą graniczną, ale niektóre linie lotnicze mogą odmówić wejścia na pokład pasażerowi, który nie posiada ubezpieczenia wykupionego przed podróżą.  · Wypełnić tzw. Pase de Salud (Kartę Zdrowia) - cyfrowy formularz epidemiologiczny dostępny w kilku językach na: https://salud.go.cr/. Pase de Salud można wypełnić na 48 godzin przed podróżą wykorzystując dane z posiadanego ubezpieczenia międzynarodowego lub wykupionego ubezpieczenia kostarykańskiego. · Posiadać bilet lotniczy na dalszą podróż. Planowana data dalszej podróży powinna być zgodna z ubezpieczeniem zdrowotnych. Uwaga: nie będą akceptowane dokumenty potwierdzające dalszą podróż drogą lądową lub morską. Podróż drogą lądową lub morską jest regulowana odrębnymi przepisami. Po wylądowaniu w Kostaryce turyści są zobowiązani do przestrzegania protokołu sanitarnego w zakresie m.in. pomiaru temperatury, dezynfekcji rąk, zachowania odstępu i noszenia masek. Obcokrajowiec powinien przestrzegać kwarantanny domowej, jeżeli mimo spełnienia ww. kryteriów zostanie nią objęty. Aktualne informacje na temat sytuacji epidemiologicznej i restrykcji obowiązujących w kraju są dostępne na stronach: https://www.visitcostarica.com/en/costa-rica/,https://covid19.go.cr/, www.ministeriodesalud.go.cr, https://www.migracion.go.cr,  www.presidencia.go.cr, www.mopt.go.cr Informacja dla klientów lecących przez Amsterdam:  OBOWIĄZKOWE TEST DLA PODRÓŻUJĄCYH. Podróżni (osoby 13+) wjeżdżający do Królestwa Niderlandów samolotem, autokarem, pociągiem, statkiem i promem z krajów oznaczonych kodem pomarańczowym lub czerwonym (w tym z Polski) muszą okazać przewoźnikowi przed rozpoczęciem podróży podpisane oświadczenie oraz negatywne wyniki dwóch testów: * molekularnego PCR na Sars-Cov-2/COVID-19 (wykonany do 72 h przed podróżą) oraz * antygenowego szybkiego testu na Sars-Cov-2/COVID-19 (wykonany do 4 h przed podróżą). Obowiązek okazania negatywnych testów dotyczy także pasażerów tranzytowych, nawet jeżeli nie opuszczają terminala holenderskiego lotniska lub dworca. Szybki test antygenowy w kierunku COVID-19, na 4 godziny przed podróżą może być wykonany na lotnisku im. Chopina w Warszawie: https://www.lotnisko-chopina.pl/pl/aktualnosci-i-wydarzenia/0/1018/szczegoly.html


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Bahia Del Sol? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego