Komfortowy hotel składający się z czterech budynków, idealny na rodzinny urlop; z dala od kurortowego zgiełku, bus na plażę, ładny basen, zadbana roślinność, malownicze widoki.
Ok. 1500 m od publicznej, piaszczystej plaży (spacer lub przejazd bezpłatnym busem hotelowym, na miejscu leżaki i parasole płatne), ok. 1300 m od centrum Costa Calma, ok. 65 km od lotniska.
Elegancki dziedziniec z lobby, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja z tarasem (śniadania i kolacje, widok na ogród i basen), bar przy basenie (lunch, przekąski, drinki), lounge bar, butik, sala konferencyjna, pralnia, punkt wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, bezpłatny parking.
Standard - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), klimatyzacja, TV sat, mała lodówka (odpłatnie), sejf (odpłatnie), Wi-Fi, telefon, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 35 m kw. Economy- skromniejszy standard, mniejsza powierzchnia.
All inclusive - śniadania i kolacje (bufety), obiady (bufety lub set menu), słodki podwieczorek, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe. All inclusive plus - dodatkowo niektóre alkohole typu premium.
Owalny basen otoczony tarasem słonecznym i ogrodem, bezpłatne leżaki, parasole, za kaucją ręczniki kąpielowe, boisko wielofunkcyjne, nieduża siłownia, rzutki, tenis stołowy, kort do squasha, sala gier, w sezonie okazyjnie lekkie animacje, wieczorny program rozrywkowy lub dyskoteka.
Brodzik, plac zabaw, miniklub, łóżeczka dla niemowlat (wymagana rezerwacja).
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy. Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.
Wizzair: jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą: - 20 kg w cenie 220/280/380 sztuka z wylotem z Katowic, ostateczne cena zostanie podana przed potwierdzeniem rezerwacji. WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. EasyJet - z portu lotniczego Berlin Brandenburg Przelot liniami typu Low Cost Ważne: Od 10 lutego 2021 r. wprowadzone zostaną zmiany dotyczące bagażu podręcznego : Wszyscy klienci podróżujący od tego dnia mogą zabrać na pokład jeden mały bagaż podręczny (maks. 45 x 36 x 20 cm) do 10 kg , który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu. Ten sam dodatek dotyczy wybranych miejsc standardowych. Ponadto klienci, którzy zakupili miejsce Up front lub Extra legroom będą mogli zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm) , który musi mieścić się w schowku nad głową. W przypadku rezerwacji dokonanych do 30.11.2020 r. z wylotami od 10 lutego 2021 r. Klient może skorzystać z usługi Hands Free, która umożliwia nadanie dużego bagażu podręcznego (maks. 56 x 45 x 25 cm) za darmo przy stanowisku nadawania bagażu. Nie należy przynosić bagażu do bramki, ponieważ zostanie on umieszczony w luku, a Klient zostanie obciążony opłatą. Loty do 09/02/2021: W cenie podstawowej zawarty jest bagaż podręczny o wymiarach maksymalnych do 56x45x25 cm (z uchwytami i kółkami). Bagaż główny za dopłatą: - 15 kg w cenie 410 PLN/sztuka - 23 kg w cenie 480 PLN/sztuka Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Aktualizacja z dnia 25.01.2021 W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22.01.2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z dnia 21.12.2020 r. informujemy, iż podróżujący, wracający do Polski, są zobowiązani do odbycia 10-dniowej kwarantanny (licząc od dnia następującego po przekroczeniu granicy). Z obowiązku tego zwolnione są osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciwko COVID-19 oraz osoby posiadające negatywny wynik testu diagnostycznego na SARS-CoV-2 wykonanego, przed przekroczeniem granicy, w okresie 48 godzin, licząc od momentu wyniku tego testu. (Akceptowane testy PCR i antygenowe). Zorganizowanie oraz koszt testu są po stronie podróżujących.Koszt testu PCR (Teneryfa i Gran Canaria) wynosi ok. 165 eur i mozna go zrobic w szpitalu w godzinach 09:00 - 11:00, Koszt testu PCR (Fuerteventura) ok. 130 Eur. Koszt testu anytgenowego wynosi ok. 35 eur ----------------------------------- Decyzją rządu Wysp Kanaryjskich turyści odwiedzający archipelag będą musieli okazać na lotnisku test PCR na koronawirusa z wynikiem negatywnym wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed przylotem. Wynik testu powinien być w języku angielskim bądź hiszpańskim. Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza sanitarnego (dostępny na stronie www.spth.gob.es lub poprzez bezpłatną aplikację SPAIN TRAVEL HEALTH-SpTH). Formularz generuje kod QR, który należy okazać na granicy. Uwaga! Od 1 lipca wszyscy podróżni przybywający do Hiszpanii drogą powietrzną lub morską będą musieli poddać się kontroli zdrowotnej, która może obejmować mierzenie temperatury, sprawdzanie dokumentów oraz ocenę ogólną (wizualną) stanu zdrowia. Mierzenie temperatury będzie się odbywało w sposób rutynowy, poprzez kamery termowizyjne lub termometry bezkontaktowe. Za gorączkę będzie uznawana temperatura 37,5 °C oraz wyższa. W przypadku stwierdzenia gorączki lub podejrzeń o wykazywanie objawów COVID-19, pasażer zostanie poddany kolejnej kontroli (powtórne mierzenie temperatury, badanie lekarskie). Jeśli podejrzenia okażą się uzasadnione zostanie uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych wspólnie przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób
Witam...zastanawiam się skąd hotel ma 4 gwiazdki patrząc ,że to Europa a nie Afryka. Na europejski standard hotel , powinien mieć 2,5-3 gwiazdki , dawno nieodnowiony z lat milenijnych...czas sie tu zatrzymał .. Natomiast należy przyznać ,ze jest w miarę czysto , pokoje codziennie sprzątane , ręczniki wymieniane , ale nie są najczystrze , prześcieradła (bo brak kołder są do przykrycia koce) nie wydają być pranę maglowane , są jakieś nijakie), brak w pokoju wody do picia (przy ALL clu). Sufit na korytarzu z odpadająca farbą i karaluch biegający korytarzem .. Jedzenie jak dla mnie ok , zgadzam się przedmówcami ,że każdy znajdzie coś dla siebie , najsłabsze są obiady , a najbogatsze kolacje . Menu przygotowane pod anglika . Woda w basenie podgrzewana tylko dziennym słońcem , wiec rzeżka . Przyznaje ,że hotel pełny gości nie było tłoku przy basenie i zawsze znależliśmy wolne leżaki .Codziennie rano personel sprzątał basen , lezaki , obszar przy basenowy . Atutem hotelu jest to ,że w hotelu jest w nocy cicho , nie ma imprez , mimo że codzienne wieczorne animacje do godz 00 . jak dla mnie smętne.. W hotelu gównie niemcy , anglicy i francuzi. Personel ok, uwijający się i dbający o gości....czego nie mogę powiedzieć o rezydentce TUI P. Lilianie. Na zebraniu z rezydentem biura podróży TUI rezydentka P. Liliana przedstawiła ofertę wycieczek . Zakupiliśmy dwie wycieczki na Cofete i druga po całej wyspie z P. Jarkiem) -na która najbardziej czekaliśmy . Niestety nie udało się z niej skorzystać , ponieważ rezydentka podała złą godz. zbórki. Stawiliśmy się zgodnie z przedstawioną godz . przez rezydentke P. Liliane przed hotelem Drago Park o godz. 8.55 , czekając od tej godziny przed hotelem w pełnym słońcu na kierowce polaka P. Jarka (kieruje białym Renault trafik) po 20 min próbowaliśmy skontaktować się z rezydentką P. Lilianą. Niestety wszystkie próby nawiązania kontaktu telefonicznego do rezydentki, okazało się nie udane. Czekając nadal na słońcu pojawił się kierowca P. Jarek (brak chęci podania nazwiska) o godz. 9.35. Po uwadze z naszej strony do P. Jarka o spóźnieniu 40 minutowym padły słowa "albo wsiadacie albo rezygnujecie z wycieczki". Chcąc wyjaśnić zaistniałą sytuację poprosiliśmy o wspólny telefon do rezydentki, ale P. Jarek stwierdził że nie ma takiego obowiązku i nigdzie nie będzie dzwonić. Po czym dodał że nie ma ochoty pokazywać nam już wyspy. . Zamknął drzwi i odjechał.... Po próbach udało sie skotaktować z rezydentem Adrianem Tui sms , potem pod następną wiadomością sms podpisał Piotr TUI , potem SMS podpisał Arek TUI (żaden nie podał nazwiska), wymieniając wiadomości , napisał że przekaże wiadomośc do rezydenki . Rezydentka odzwoniła po 5 h. Napisaliśmy reklamacje do biura TUI . Udało się odzyskać 5/6 kwoty za zakupiona wycieczkę . P. rezydenka stwierdziła że podała właściwą godz. odjazdu ,że to my sie zachowaliśmy niestosownie i zabraliśmy miejsce innych chetnym .Inna niejasnośc ..- na spotkaniu powiedziała ,że na dwa dni przed wylotem w informatorze będzie czekała wiadomość z godz odlotu , no i ? , również nie było tych informacji , pojawiły się na dzień prze wylotem po naszej interwencji. ...Szanowni turyści na spotkaniach z rezedentem nagrywajcie co do Was mówią lub niech podaja informacje z własnym ręczym podpisem.. Ogólnie wyspa mnie mnie zauroczyła jak innych .Ogólna ocenanaciagane 3 gwiazdki ...to za starania personelu turist
Hotel przyjemny pod względem atmosfery, obsługi, atrakcji dla dzieci, jednak wizualnie już niezbyt - potrzebuje remontu! Jednak wybraliśmy go ze względu na bardzo atrakcyjną cenę i nie żałujemy, Fuerteventura była bardzo dobrym pomysłem na wypoczynek z dziećmi. Super basen. Największe zalety Club Drago Park to obsługa, wyżywienie i animacje!
Fuerteventura nas urzekła, hotel Drago park nieco mniej ale nie było źle. Hotel ma już lata świetności za sobą i mały remont miejscami byłby wskazany. Posiłki bardzo smaczne, pokoje ogólnie w porządku - nie ma co narzekać, to był świetny wyjazd i rewelacyjna pogoda
Club Drago Park to jeden z fajniejszych hoteli w których byłam. Maja piękny zielony ogród z najciekawszą roślinnością z Fuerteventury i przesympatyczną obsługę - grupa animatorów daje z siebie wszystko, recepcja i obsługa w restauracji też jest bardzo pomocna, zawsze miła i uśmiechnięta. Można poczuć się jak wyjątkowy gość :)
Hotel świetny. Lokalizacja oddalona od plaży o około 1,5km ale to nie problem, bo spacer po Costa Calma to czysta przyjemność. Na oddaloną dalej plażę przy innym hotelu można dojechać autobusem - bilety dostępne są w recepcji. Pokoje przestronne, ale brakowało w nich choćby 1 butelki wody mineralnej i lodówki. Poza tym bardzo czysto i schludnie. W All Inclusive nie brakowało nic, bar czynny do 23 - można brać ile się uniesie a dalej do 1:00 w nocy PUB na końcu ulicy. Jedzenie również świetne i bardzo różnorodne - nigdy nie je się tego samego. Sport i atrakcje (water aerobik, squash, siatkówka, ping pong, billard, itp) dostępne 24h. Basen duży, czysty i nigdy nie brakuje leżaków czy parasoli. Ale sam Hotel to tylko ułamek tego co jest do zrobienia na tej wyspie. Wycieczki fakultatywne na inne wyspy są genialne a samochód można wynająć od zaraz i wybrać się na przejażdżkę po półwyspie Jandia, który stanowi najpiękniejszą część całej wyspy Fuerteventure. Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni z pobytu tam. Złego słowa nie można powiedzieć.
HOTEL DUŻY, CZYSTY, OBSŁUGA NA WYSOKIM POZIOMIE, JEDZENIE BARDZO UROZMAICONE I BARDZO SMACZNE. JEDYNY MINUS TEGO HOTELU TO JEGO ODLEGŁOŚĆ DO PLAŻY. Z 20 MINUT TRZEBA POŚWIĘCIĆ ABY DOJŚĆ PIECHOTĄ
Masz pytania o Hotel Drago Park? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego