****Wyspy Kanaryjskie/Teneryfa
- doskonała lokalizacja w centrum Costa Adeje - tuż przy marinie i piaszczystej plaży- duża strefa rekreacyjna z 2 basenami - 1 podgrzewany w sezonie zimowym- komfortowe apartamenty typu studio z aneksami kuchennymi
Hotel Hovima Atlantis wyróżnia się doskonałym położeniem w samym centrum tętniącego życiem Costa Adeje. Hotel polecany przede wszystkim dla ludzi młodych, którzy docenią bliskość restauracji, barów i nocnych klubów. Na miłośników wypoczynku nad wodą czeka duża strefa rekreacyjna z dwoma basenami oraz oddalona 100 metrów od hotelu piaszczysta plaża La Pinta. Wszystkie apartamenty typu studio wyposażone są w aneks kuchenny i gwarantują komfortowy wypoczynek.
- w południowej części Teneryfy- w centrum Costa Adeje - w pobliżu liczne sklepy, restauracje i bary,- ok 100 m do piaszczystej plaży La Pinta- ok 100 m do przystani jachtowej (oferta wycieczek i sportów wodnych)- najbliższe centrum handlowe ok 200 m od hotelu- ok 600 m do aquaparku i delfinarium Aqualand- park wodny Siam Park ok. 1 km- najbliższe pole golfowe ok. 2,5 km od obiektu- międzynarodowe lotnisko Reina Sofia ok. 18 km
Ok 100 metrów od hotelu znajduje się piaszczysta plaża La Pinta. Położona w niewielkiej zatoczce osłoniętej falochronem od oceanu, łagodne zejście do wody, serwis plażowy za opłatą. Oferta sportów wodnych za opłatą, od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja- przechowalnia bagażu- Wi-Fi na terenie całego hotelu- restauracja główna (w oddalonym o 300 metrów hotelu Hovima Panorama) oferująca dania kuchni lokalnej i międzynarodowej w formie bufetu- snackbar przy basenie,- 2 baseny (w tym 1 podgrzewany w miesiącach zimowych),- wydzielony brodzik dla dzieci- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki basenowe (za dodatkową opłatą),- pokój gier- parking (za opłatą)- wypożyczalnia samochodów i rowerów (za opłatą),- fryzjer (za opłatą)- pralna (za opłatą)
Wydzielony brodzik dla dzieci, łóżeczko dla dziecka do lat 2 (na zapytanie).
Studio - przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, wc, suszarka, część sypialna połączona z salonem z aneksem kuchennym, 2 łóżka pojedyncze, rozkładana sofa, wyposażone w lodówkę, mikrofalówkę, czajnik, toster i ekspres do kawy, Wi-Fi, sejf (dodatkowo płatny), TV, balkon lub taras, widok na teren hotelu/basen/miasto.
RO/SC - oferta bez wyżywieniaHB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (w oddalonym o 300 metrów hotelu Hovima Panorama)HB+ śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (w oddalonym o 300 metrów hotelu Hovima Panorama), dodatkowo bezpłatnie woda i wino stołowe do kolacji.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercieUSŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) 350 ZŁ USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ BAGAŻ WIZZ (10kg) 500 ZŁ BAGAŻ WIZZ (20kg) 750 ZŁBAGAŻ WIZZ (32kg) 850 ZŁUwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: - wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)- numeru polisy dosyłanej w mailuWszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).- składka TFP jest obowiązkowa- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej- składka TFP nie podlega zwrotowiSkładka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Masz pytania o ofertę Hovima Atlantis? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.