cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-19:00; sob.-nd. 10:00-16:00

  • Hotel Blaumar (Blanes), Costa Brava
1 / 1

Blaumar (Blanes)
star4
Hiszpania » Costa Brava » Blanes

  • KOD OFERTY:
    TRV670708
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Golf
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
Opis oferty
  • Standard
    star
  • Lokalizacja
    Hiszpania » Costa Brava » Blanes
Blog Traveligo - Wszystko o podróżach

POŁOŻENIE

Centrum miejscowości ze sklepami, barami i restauracjami znajduje się zaledwie 15 minut pieszo od hotelu. W odległości ok. 20 m. od hotelu znajduje się przystanek autobusowy (połączenia do Lloret de Mar i Tossa de Mar), do kolejki łączącej Blanes z Barceloną ok 3 km., do lotniska w Geronie ok. 40 km. Dla miłośników flory: 2 ogrody botaniczne w Blanes - "Pina Rosa" i "Mutra".

PLAŻA

ok. 100 m. od szerokiej, piaszczysto-żwirowej plaży S'Abanell. Na plaży dostępne leżaki i parasole - płatne ok. 6 eur/os.

HOTEL

Kategoria lokalna 4* Przytulny z pięknymi widokami, dobrym jedzeniem, dogodna lokalizacją do samodzielnych wędrówek, polecany osobom starszym. Tuż obok znajduje się hotel Blaucel. Oferta skierowana tylko dla osób dorosłych!

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja z lobby, restauracja, bar, snack bar, 2 windy, kantor, przechowalnia bagażu, sala konferencyjna, parking (płatny ok. 13 eur/dzień).

INTERNET

Internet bezprzewodowy WiFi w ogólnodostępnych pomieszczeniach i pokojach (płatny ok. 2 eur/godz., 4 eur/dzień).

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen zewnętrzny, brodzik dla dzieci, basen kryty (budynek Blaucel), taras słoneczny z leżakami (bezpłatne), plac zabaw. Hotel oferuje także bogaty program animacji organizowanych przez cały rok, np. pokazy flamenco, muzyka grana na żywo. Odpłatnie: - centrum fitness, w którym Klienci odpłatnie (5 eur/dzień) mogą skorzystać z siłowni, jacuzzi, masaży, łaźni parowej czy sauny. Hotel zapewnia ręczniki plażowe (ok. 2 eur/os, za każdą zmianę ręcznika płaci się 1,5 eur/os).

DLA DZIECI

plac zabaw, w okresie wakacyjnym mini klub organizuje także różnorodne zajęcia dla dzieci. 

ZAKWATEROWANIE

Hotel oferuje 174 nowocześnie wyposażone pokoje. pokoje z balkonem i łazienką (suszarka do włosów), klimatyzacja (centralnie sterowana), sejf (płatny 20 Eur/tydz.), mini bar (płatny 5 Eur/dzień), TV-sat, telefon oraz dostęp do Internetu (ok. 2 eur/godzina). Istnieje możliwość wypożyczenia łóżeczka dla dziecka do 2 lat (ok. 7,5 eur/doba). Możliwe są pokoje dla osób niepełnosprawnych.

WYŻYWIENIE

FB+: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Do obiadu i kolacji serwowana jest na stół półitrowa butelka wody i wina.

INFORMACJE DODATKOWE

Na miejscu w recepcji hotelu pobierana jest obligatoryjna opłata klimatyczna. Oferta tylko dla osób dorosłych!

CENA

OFERTA Z PRZELOTEM: Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" do hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG). Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony. DOJAZD WŁASNY: Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka). *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę. Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu: hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku. Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki). CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie! LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg  Easyjet: 15kg LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

DOBA HOTELOWA

!!! UWAGA !!! DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

HOTELE - Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19. Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli. Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego - zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C. - personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba - oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie. - praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju. - codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci - zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu). - informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja - ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji - zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji) - personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych - dostepny płyn do dezynfekcji rak - jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji - płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob - dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu - deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym - dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu - w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym - zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi - zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja - eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji - przy bufecie ekran ochronny - w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu) - tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe - zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience. - zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone, - suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju, - dezynfekcja wieszakow - dezynfekcja minibarow, - ograniczenie usługi prasowania - przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C. - dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie - czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa - monitorowanie zachowywania dystansu społecznego - zwiekszenie liczby turnusow na posiłki - ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny - zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne - przestrzeganie dystansowania - zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak - w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie - kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym - wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob - w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu - w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy - ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa - wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci - przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak - regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek - osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne - kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych - dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy - kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow - ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Blaumar (Blanes)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego