cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Coral, Korfu
1 / 1

Hotel Coral
star3
Grecja » Korfu » Roda

  • KOD OFERTY:
    TRV738361
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 527
  • 135
Opis oferty

Kraj

GRECJA

Hotel info

mały, rodzinny hotelik z wszechobecną atmosferą nieskrępowanych wakacji. Propozycja prostego, ale wygodnego zakwaterowania zaledwie kilka kroków od morza i centrum miejscowości z lokalnymi tawernami i barami. Dwa hotelowe budynki rozmieszczone są wokół basenu z przestronnym tarasem słonecznym, który zdobi palmowa roślinność. Jest tu również sezonowy bar serwujący lekkie przekąski i orzeźwiające drinki. Podczas posiłków w hotelowej restauracji, rozkoszować można się nie tylko smaczną kuchnią lokalną, ale przede wszystkim malowniczym widokiem na morze i odległe wzgórza Albanii. Na dobry początek dnia śniadaniowy bufet kontynentalny, a w porze lunchu i kolacji menu z karty. Po zachodzie słońca zapraszamy na taras. To doskonałe miejsce relaksu przy lampce wina, czemu towarzyszy kojący szum fal tutejszego nabrzeża. Cyklicznie czas umila tu również muzyka Zorby lub kameralny pokaz tradycyjnego tańca greckiego. Kategoria lokalna 3***

Lokalizacja

Roda, północne wybrzeże, pierwsza linia brzegowa, ok. 200m od przystani rybackiej i centrum miejscowości z licznymi butiki, barami i tawernami. Centrum miasta Korfu ok. 35km. Przystanek komunikacji lokalnej ok. 400m od hotelu. Lotnisko Korfu ok. 35km.

Plaża

ok. 250m od hotelu, piaszczysto-żwirkowa, miejscami kamienista, szeroka, publiczna, bezpłatna. W sezonie letnim leżaki i parasole za opłatą.

Hotel

50 pokoi, 2 budynki, 2 piętra, kameralny hol powitalny, recepcja 24h, lobby, restauracja główna z tarasem i widokiem na morze, bar, sezonowy bar przy basenie, taras słoneczny, płatne miejsca parkingowe w okolicy.

Pokój

wygodny, funkcjonalnie wyposażony pokój typu standard (STD) - klimatyzacja (sezon letni), TV, telefon, łazienka (prysznic lub wanna, suszarka do włosów), zestaw do parzenia kawy lub herbaty, minibar/lodówka, płatny sejf, balkon lub taras. 2-osobowy, możliwość 1 dostawki, co może jednak ograniczać komfort zakwaterowania. Pokój 1-osobowy na zamówienie (wyposażenie może odbiegać od opisanego).

Sport i rozrywka

basen zewnętrzny (sezon letni), taras słoneczny, leżaki przy basenie bezpłatnie. Sezonowo cykliczne wieczorne animacje, show lub muzyka.

Dzieci

brodzik

Opcje wyżywienia

- śniadania (BB)- śniadania, obiadokolacje (HB)

Uwagi

hotel objęty telefoniczną obsługą z językiem polskim. Lokalny rezydent język angielski. W zależności od sezonu i ilości gości posiłki mogą być serwowane w postaci menu.

Nasza opinia

niewielki, prosty obiekt z miłą, rodzinną atmosferą. Dobra lokalizacja zaledwie kilka kroków od plaży i lokalnych atrakcji miejscowości. Dobra relacja jakości do ceny.210418

Przewóz bagażu

limity bagażowe w zależności od linii lotniczejEasyJet (kod lotu EZY) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 45x36x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 56x45x25cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 15kgi max wymiarach 56x45x25cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.LOT (kod lotu LO) - duży bagaż podręczny o max wymiarach 55x40x23cm, max waga do 8kg, które pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą bagaż rejestrowany o max wadze do 23kg przewożony w luku bagażowym.Ryanair (kod lotu FR) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x20x25cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x20cm przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.WizzAir (kod lotu W6) - mały bagaż podręczny o max wymiarach 40x30x20cm (powinien mieścić się pod poprzedzającym fotelem), który pasażer zabiera na pokład samolotu. Opcjonalnie za dopłatą do wyboru - 1) duży bagaż podręczny o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, który pasażer zabiera na pokład samolotu lub 2) mały bagaż rejestrowany o max wadze do 10kg i max wymiarach 55x40x23cm, przewożony w luku bagażowym lub 3) bagaż rejestrowany o max wadze do 20kg przewożony w luku bagażowym.Powyższe informacje nie dotyczą dzieci do lat 2 (tzw infantów). Ceny dodatkowego, opcjonalnego bagażu zg z systemem rezerwacyjnym. Ważne! Jeżeli bagaż dodany zostanie do rezerwacji już po jej potwierdzeniu jego cena będzie wyższa.

Ważne

Informujemy, iż wyniku pandemii COVID-19, mając na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa i komfortu wypoczynku obowiązywać mogą restrykcyjne procedury i obostrzenia dotyczące świadczonego serwisu. Z uwagi na powyższe wprowadzone mogą zostać inne, niż standardowo dotychczas, zasady korzystania z transportu czy infrastruktury hotelowej np. maksymalna ilość pasażerów lub gości w obiekcie hotelowym, ograniczenia w serwisie sprzątającym, obowiązek zachowania dystansu, określone warunki korzystania z barów, restauracji itp. Wystąpić mogą również ograniczanie w dostępie do wybranej infrastruktury jak np. zaplecza spa, fitness, programów animacyjnych itp., a nawet częściowe lub całkowite zamknięcie obiektu. Konkretne przepisy i zarządzenia regulowane są przez instytucje międzynarodowe, a także przez lokalne władze w miejscu docelowym i Biuro Podróży ATUR sp. z o.o nie ma na nie wpływu. Staramy się na bieżąco śledzić wytyczne i niezwłocznie informować o obowiązujących restrykcjach, mając jednak na uwadze iż przepisy zmieniać mogą się bardzo dynamicznie, obostrzenia obowiązywać mogą bez wcześniejszego powiadomienia.

Informujemy również, iż zmianom ulegać mogą przepisy dotyczące przekraczania granic oraz przepisy sanitarne w poszczególnych krajach. Komunikaty dotyczące warunków podróżowania dostępne są pod adresem http

//atur.com/pl/bezpieczna-podroz

CENA ZAWIERA

Cena zawiera: bilet lotniczy | przewóz bagażu podręcznego | transfer lotnisko-hotel i hotel-lotnisko | zakwaterowanie | wyżywienie zg z wybraną opcją | składka z tytułu TFG | składka z tytułu TFP | ubezpieczenie KL 15.000 EUR, NNW 2.000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR

CENA NIE ZAWIERA

Cena nie zawiera: taksa turystyczna | opcjonalnie przewóz bagażu dodatkowego | świadczenia dodatkoweTaksa turystyczna: obowiązkowa taksa płatna w Grecji przy zakwaterowaniu. Wysokość opłaty uzależniona jest od standardu zakwaterowania (lokalnej kategorii obiektu) 2**- ok. 0,5 EUR/pokój/noc, 3***- ok. 1,5 EUR/pokój/noc, 4****- ok. 3 EUR/pokój/noc, 5*****- ok. 4 EUR/pokój/noc


Opis hotelu Coral według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

POŁOŻENIE

W miejscowości Roda. Ok. 33 km od centrum miasta Korfu, ok. 35 km od lotniska. Przystanek autobusowy 400m od hotelu.

PLAŻA

przy hotelu ( przejście przez lokalną uliczkę), wejście do morza kamieniste, plaża z możliwością korzystania z odpłatnych leżaków oddalona ok.300 m od hotelu.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Trzygwiazdkowy hotel zbudowany nad morzem, w cichej lokalizacji przy plaży w RODA, oferujący doświadczenie łączące rodzinną i komfortową atmosferę z różnorodnymi możliwościami zakwaterowania i wyżywienia, miła obsługa i doskonały stosunek jakości do ceny. Połączenie doskonałej lokalizacji, charakteru wyspy Korfu, udogodnień hotelowych i przyjaznego personelu sprawia, że hotel Coral jest jednym z najprzyjemniejszych miejsc na wakacje.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, restauracja, bar przy basenie, przechowalnia bagażu. Za dodatkową opłatą wypożyczalnia samochodów i rowerów.

INTERNET

Bezpłatny internet WiFi w lobby.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole Odpłatnie: sporty wodne przy plaży

DLA DZIECI

Brodzik, bezpłatne łóżeczka na zamówienie przed wylotem.

ZAKWATEROWANIE

Pokoje typu double room dwuosobowe z możliwością dostawki, pokoje typu superior dwuosobowe z możliwością dostawki. Pokoje typu superior z widokiem na morze dwuosobowe bez możliwości dostawki. Wszystkie klimatyzowane wyposażone w łazienki (suszarka do włosów), TV/SAT, telefon oraz balkon lub taras. Sejfy odpłatnie.

WYŻYWIENIE

BB - śniadania HB - śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji za dodatkową opłatą.

INFORMACJE DODATKOWE

https://hotelcoral.gr/

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż 20 kg w przypadku ofert czarterowych (Zakynthos),  transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, opiekę polskojęzycznego rezydenta (przy pobytach na Korfu obsługa anglojęzyczna), ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung (ERV AG) NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych oraz podatku turystycznego. Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

BAGAŻ

DLA PRZELOTÓW LOW COST: CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg Ryanair: 10kg/20kg LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.  

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Grecjii jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

DOKUMENTY PODRÓŻY

DOKUMENTY PODRÓŻY WYSYŁANE SĄ MAILEM NA 2 DZNI PRZED WYLOTEM PO GODZINIE 12:00

Covid- 19

Grecja- aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19 Grecki Rząd oficjalnie wprowadził nowe warunki wjazdowe dla turystów podróżujących do Grecji od 1 lipca 2020: Na co najmniej na 48 godzin przed wjazdem do Grecji trzeba wypełnić formularz (Passenger Locator Form, PFL) na stronie https://travel.gov.gr/#/ W dokumencie trzeba podać informacje o miejscu przekroczenia granicy, długości pobytu w innych krajach i adres, pod którym będzie się przebywać w Grecji. System wygeneruje kod QR, który należy wydrukować lub zapisać na urządzeniu mobilnym - w wypadku podróży lotniczych będzie on skanowany przy wyjściu z samolotu. Transfer Środki higieny i społeczny dystans - podczas transferu powinieneś mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących. W czasie transferu wymagane jest także noszenie maseczki ochronnej i zachowanie społecznego dystansu. Zaleca się korzystanie ze środkowych i tylnych drzwi. Prywatne transfery hotelowe - odbywają się w ograniczonej liczbie osób, zależnej od wielkości pojazdu. Kierowcy mają obowiązek stosowania masek ochronnych i rękawiczek oraz dezynfekcji pojazdów i ich regularnej, naturalnej wentylacji. Według wstępnych informacji autobusy będą mogły być wypełnione w 60%, a na ich pokładzie obowiązkowe będzie noszenie masek. Hotele Wszystkie hotele w Grecji zostały zobligowane do przestrzegania restrykcyjnych zasad bezpieczeństwa: * Wyznaczenie koordynatora ds. Zdrowia - osoba pełniąca tę funkcję, będzie nadzorowała przestrzeganie protokołów i pracę wszystkich działów. Koordynator ds. Zdrowia musi zostać zgłoszony do rejestru Krajowej Organizacji Zdrowia Publicznego. Dodatkowo hotele zobowiązane są do sporządzenia planu operacyjnego na potrzeby zarządzania przypadkami COVID-19. * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - kadra hoteli w Grecji musi zostać przeszkolona w zakresie przenoszenia wirusa i sposobie postępowania w przypadku wykrycia zakażeń. Zaleceniem jest, aby pracownicy codziennie mierzyli temperaturę i w przypadku wystąpienia niepokojących objawów, pozostali w domu. * Obsługa medyczna - każdy obiekt jest zobowiązany do posiadania lekarza na wezwanie, który będzie działał zgodnie z instrukcjami w celu wykrycia podejrzanych przypadków COVID-19. Równolegle, za pośrednictwem telemedycyny, lekarze będą mogli obserwować podejrzane przypadki. Jednocześnie personel hotelowy ma obowiązek zapewnienia gościom maksymalnej ochrony poprzez utrzymywanie społecznego dystansu i regularnego stosowania środków higieny. * Rejestr gości i personelu - Każdy hotel jest zobligowany do prowadzenia aktualnego i zgodne z przepisami RODO, rejestru członków personelu i gości, dzięki czemu w przypadku wykrycia przypadku choroby, wszystkie osoby mogące mieć z nim styczność, zostaną o tym fakcie poinformowane. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele w Grecji, muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń. Zaleca się, aby na stronach internetowych hoteli, znajdowały się specjalne sekcje dedykowane COVID-19. Goście mają także mieć w ogólnodostępnych miejscach i pokojach, dokładne i wielojęzyczne instrukcje o działaniach zapobiegawczych i dostępnych środkach. * Dystans społeczny - Goście i obsługa hoteli w Grecji zobowiązani są do utrzymywania 2 metrowego dystansu społecznego. * Wykorzystanie technologii - rekomendacja stosowania technologii, umożliwiającej płatności zbliżeniowe oraz zakwaterowanie i wymeldowanie z obiektu, zamawianie dodatkowych usług, przez urządzenia mobilne. * Zakaz wejścia dla osób z zewnątrz - goście spoza hotelu nie mogą do niego wchodzić. * Przedłużenie czasu zameldowania i wymeldowania pomiędzy pobytami - zaleca się, aby wymeldowanie nastąpiło do 10 rano, a zameldowanie od godziny 15:00, aby pokoje zostały dokładnie wyczyszczone i zdezynfekowane oraz miały zapewnioną naturalną wentylację. * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących a obsługa ma obowiązek zwrócenia specjalnej uwagi na dokładne czyszczenie wszystkich powierzchni łazienki przed przybyciem nowych gości. Należy unikać częstego sprzątania pokojów w czasie pobytu gości w celu unikania kontaktu z obsługą. Zalecane jest powiadomienie gości (na drzwiach lub wewnątrz pokoju) o tym, kiedy i w jaki sposób sprzątnięto ich pokoje. Ogólnodostępne pomieszczenia mają być czyszczone równie starannie, ze szczególnym naciskiem na częstą dezynfekcję takich miejsc jak klamki, przyciski windy itp. * Dyskrecja - Personel ma obowiązek zapewnić dyskrecję gościom przebywającym na wczasach w Grecji, jeśli wykryto u nich objawy choroby. * Ogólnodostępne środki dezynfekujące - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących. Wymagane jest także zapewnienie wystarczającej ilości materiałów jednorazowych, koniecznych do zachowania higieny i czystości (ręczniki papierowe, materiały jednorazowego użytku). * Restauracje hotelowe - Restauracje są zobowiązane do przestrzegania najwyższych norm sanitarnych. Towary muszą być odbierane przez delegowane osoby, które będą nosić rękawiczki i maski ochronne. Pracownicy kuchni powinni zachować odległość od siebie, zgodną z wymogami Ministerstwa Zdrowia. Na terenie hotelowych restauracji, obowiązują identyczne zasady, jak w restauracjach i barach na terenie całej Grecji. Managerowie są natomiast odpowiedzialni za właściwe rozmieszczanie stolików, z zachowaniem społecznego dystansu. * Place zabaw - na placach zabaw należy unikać przeludnienia i stosować zasady dystansu społecznego. * SPA i Wellness - obowiązują zasady dystansu społecznego. Goście mają dostęp tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Zaleca się stosowanie okien z pleksiglasu w recepcji strefy SPA. * Sklepy hotelowe i pomieszczenia ogólnodostępne - te przestrzenie są dostępne dla gości pod warunkiem zapewnienia dostosowanej do wielkości liczby gości oraz przestrzegania dystansu społecznego. Zaleca się, aby unikać korzystania z wind. * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach. * Animacje - program animacyjny może zostać ograniczony do zabaw wyłącznie na świeżym powietrzu z zachowaniem dystansu społecznego. Akcesoria używane podczas animacji są obowiązkowo dezynfekowane po każdych zajęciach. Plaże i baseny Wybierając Grecję na wakacje, możesz korzystać z plaż i basenów. W celu zapewniania bezpieczeństwa, wprowadzono następujące zasady użytkowania: * Odkryte baseny hotelowe - dozwolone jest wyłącznie korzystanie z odkrytych basenów kąpielowych. Zabrania się otwierania basenów krytych * Ograniczenia w liczbie kąpiących - wskazana gęstość zatłoczenia w basenach hotelowych jest mierzona w stosunku 5m powierzchni wody na osobę * Dystans społeczny - Greckie plaże i baseny mają mieć zapewniony bezpieczny, 2-metrowy dystans pomiędzy leżakami i wypoczywającymi (nie dotyczy wypoczywających wspólnie rodzin i grup znajomych). Plażowiczom zaleca się nie umieszczanie ręczników pomiędzy leżakami i parasolami. * Dezynfekcja leżaków i ogólnodostępnych sprzętów - personel hotelowy ma obowiązek dezynfekcji leżaków kilka razy dziennie, zwłaszcza po zakończeniu korzystania z przedmiotu po indywidualnym gościu. Zaleca się także przykrywanie leżaków i ogólnodostępnych sprzętów, materiałami które można skutecznie zdezynfekować. Atrakcje turystyczne i inne Wycieczki fakultatywne - wycieczki fakultatywne mogą się odbywać w mniejszych grupach z zachowaniem dystansu społecznego. Zaleca się zwiększenie liczby wycieczek na świeżym powietrzu, omijanie dużych skupisk ludzi i stosowanie maseczek ochronnych tam, gdzie jest to wymagane. Sklepy i restauracje - Greckie sklepy i restauracje są otwarte i zobowiązane do przestrzegania określonych protokołów higieny. Muzea i zabytki - Greckie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających w ramach ściśle określonych zasad przestrzegania higieny i bezpieczeństwa. Maseczki ochronne w przestrzeni pu



Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Grecja / Korfu)
Cape Drastis czyli Przylądek Drastis na wyspie Korfu w Grecji
Pięciopalczasta zatoka na Korfu to wizytówka tej greckiej wyspy
Mysia wyspa to jedno z częściej odwiedzanych miejsc na Korfu
Porto Timoni to jedna z najbardziej malowniczych zatok na Korfu w Grecji
Jedno z romantyczniejszych miejsc na Korfu czyli Canal d'Amour
Ekstremalne lotnisko na Korfu w Grecji
Stolica wyspy czyli miasto Korfu, Grecja
Korfu może poszczycić się wieloma pięknymi plażami, jednymi z ładniejszych w Grecji

Masz pytania o Hotel Coral? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego