cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Golden Tulip Media, Dubaj
1 / 1

Golden Tulip Media
star4
Emiraty Arabskie » Dubaj

  • KOD OFERTY:
    TRV698542
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Basen odkryty
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • nd, 11.04.2021
  • 08:50
  • Katowice
  • nd, 11.04.2021
  • 16:25
  • Dubai
  • Powrót:
  • nd, 18.04.2021
  • 17:10
  • Dubai
  • nd, 18.04.2021
  • 21:10
  • Katowice
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 2504
  • 135
Opis oferty

Naszym zdaniem

Komfortowy hotel należący do prestiżowej sieci, dogodnie usytuowany. Dobra baza wypadowa na wycieczki po Dubaju, klasyka stylu, przyjazny personel, konkurencyjne ceny. 

Położenie

W dzielnicy Al Barsha Heights, w pobliżu stacji metra Internet (kilka minut pieszo), niedaleko słynnej galerii handlowo-rekreacyjnej Mall of Emirates, ok. 17 km od Burj Khalifa, ok. 40 km od lotniska. Naprzeciwko znajduje się sklep spożywczy, w sąsiedztwie są inne hotele. Goście mogą korzystać z darmowego minibusa, który jeździ do Mall of Emirates oraz na plażę JBR (godziny i trasy mogą ulegać zmianie, szczegóły dostępne w punkcie concierge). 

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, eleganckie lobby, restauracja Symphoney (kuchnia międzynarodowa) z kawiarnią Risretto, restauracja azjatycka (czynna wieczorem, specjalność: grill koreański oraz kuchnia japońska), sala bankietowa, centrum biznesowe, room service (24 h), minisklepik z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów, usługi pralnicze. W lobby można bezpłatnie korzystać z komputera i drukarki.

Pokoje

W hotelu znajduje się 288 pokoi w kilku kategoriach: Standard room -  przytulne, gustowne, klasycznie wyposażone; sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, biurko, TV SAT, sejf, telefon, technologia Media Hub, klimatyzacja, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, bezpłatne Wi-Fi, łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Powierzchnia ok. 25 m kw. Dziecko do 6 r. ż. nie otrzymuje dostawki, śpi z rodzicami. 3 osoba dorosła i dziecko 6-12 lat otrzymują dostawkę. Możliwość maksymalnie jednej dostawki w pokoju.Po wstawieniu dodatkowyego łóżka przestrzeń w pokoju może być ograniczona.  Deluxe room - wyposażenie jak w pokoju standardowym, większa powierzchnia (ok. 32 m kw.). Executive suite - dodatkowo pokój dzienny. Powierzchnia całkowita - 65 m kw.   

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu HB - śniadania i lunche lub kolacje w formie bufetu W hotelu nie podaje się alkoholu. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia. Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp..

Sport i rozrywka

Nieduży basen zewnętrzny z tarasem (widok na miasto) i barem, siłownia, łaźnia parowa, masaże, zabiegi kosmetyczne. W pobliżu hotelu znajdują się miejsca rozrywkowe (np. dyskoteka, kluby itd). 

Dla dzieci

Łóżeczka niemowlęce.

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wizy

Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na  jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Osobom niepełnoletnim powinni towarzyszyć rodzice o tym samym nazwisku. Młodej kobiecie powinien towarzyszyć mąż, brat lub ojciec noszący to samo nawisko. W innym przypadku mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty umożliwiające na wjazd do kraju.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - tylko bagaż podręczny.  

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (15 dirhamów za noc za pokój, w przypadku pokoju z dwoma sypialniami - 30 dirhamów za noc; płatne na miejscu w recepcji), w przypadku lotów liniami Wizzair (KTW-DWC-KTW) - bagażu rejestrowanego (możliwość wykupienia bagażu 20kg w cenie 550 PLN/sztuka, bagażu 32kg w cenie 750 PLN/sztuka). Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi.  Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

Informacje o lotach liniami Enter Air / Wizzair

Enter Air W przypadku przelotów liniami Enter Air wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.Limity bagażu w cenie : 5 kg/os podręcznego, 16 kg/os głównego. Prosimy o wprowadzenie poprawnych danych uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach/dowodach ososbistych). Po założeniu rezerwacji stałej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta./// Wizz Air Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:     jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie)     do 6 sztuk bagażu odprawionego ważących mniej niż 32 kilogramy każda (bagaż główny za dopłatą)     towary kupione w sklepach bezcłowych na lotnisku po przejściu kontroli bezpieczeństwa Płyny można przewozić na pokładzie tylko w pojemniku o maksymalnej pojemności 100 ml, zapakowane w przezroczystą torbę o pojemności 1 litra i wymiarach 20 x 20 cm, którą można uszczelniać wielokrotnie. Bagaż zostanie sprawdzony na lotnisku. Dodatkowe przedmioty na pokładzie    Na pokład możesz wnieść bezpłatnie te przedmioty:     płaszcz lub koc;,     telefon komórkowy;     coś do czytania na czas lotu;     dla dzieci do lat 2: jedzenie na czas lotu oraz składana spacerówka lub mała kołyska     para kul dla pasażerów z niepełnosprawnością ruchową  WIZZ Priority Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony. Wybór miejsca (za opłatą) Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.  

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Errata

Update z 18.11.2020: Basen zostaje tymczasowo zamknięty do odwołania przez wzgląd na nowe procedury bezpieczeństwa.

Warunki wjazdu do kraju

Aktualizacja z 28.01.2021 r. Od 31 stycznia 2021 r. wszyscy pasażerowie przybywający do Dubaju z dowolnego miejsca pochodzenia (w tym z krajów GCC) muszą posiadać negatywny certyfikat testu PCR, na który należy przystąpić nie wcześniej niż 72 godziny przed odlotem (do tej pory lecąc z Polski test należało wykonać na 96 h przed odlotem). Więcej informacji: https://www.emirates.com/bh/english/help/covid-19/dubai-travel-requirements/tourists/  Aktualizacja z 12.11.2020 r. Zjednoczone Emiraty Arabskie nie znajdują się już na liście państw objętych zakazem lotów. Tym samym obowiązek poddania się testowi PCR w kierunku COVID-19 dla wszystkich podróżnych lecących z Dubaju zostaje zniesiony. Nadal obowiązują testy dla podróżnych lecących do Dubaju (dzieci poniżej 12. roku życia i pasażerowie ze średnim lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności są zwolnieni z wykonywania testu). Aktualizacja z 12.10.2020 r. Emirat Ras al-Chajma Emirat Ras al-Chajma oferuje turystom z całego świata, w tym podróżnym z Polski, jeden bezpłatny test PCR na obecność COVID-19 w trakcie pobytu na terenie emiratu do 31 marca 2021 r. Jak na razie jest to pierwsze miejsce na świecie, które oferuje turystom takie rozwiązanie. Aby wykonać bezpłatny test, wystarczy przedstawić paszport, bilet lotniczy i potwierdzenie rezerwacji hotelu na terenie emiratu Ras al-Chajma w jednej z poniższych placówek: RAK Medical Center - Al Hamra Mall (w godzinach 10.00 - 14.00) RAK Hospital (otwarty 24/7) Wyniki testów będą dostępne w ciągu 12-24 godzin. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://visitrasalkhaimah.com/ Aktualizacja z dnia 22.09.2020 r. Emirat Abu Dhabi Turyści są teoretycznie" dopuszczani do podróżowania po Abu Dhabi, ale podlegają wielu ograniczeniom: · Jeśli przybywają bezpośrednio do AUH, muszą przeprowadzić test PCR i poddać się 14-dniowej kwarantannie przed przeprowadzeniem drugiego testu PCR 12 dnia. Jeśli wynik testu będzie negatywny, będą mogli wyjść z kwarantanny · Jeśli przybędą do AUH przez inne miejsce w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, będzie miał zastosowanie ten sam proces, ale dni spędzone w innych emiratach zostaną odjęte od wymaganego czasu kwarantanny. Aktualizacja z dnia 07.09.2020 r. Emirat Abu Dhabi Wjazd do emiratu Abu Dhabi będzie dozwolony tylko w ciągu 48 godzin od otrzymania negatywnego wyniku testu Covid-19 PCR lub w ciągu 48 godzin od otrzymania negatywnego wyniku laserowego testu DPI w celu wykrycia wirusa. Wszyscy odwiedzający i mieszkańcy wjeżdżający do Abu Dhabi i przebywający tam przez sześć kolejnych dni i dłużej muszą przejść test PCR szóstego dnia swojej wizyty. Aktualizacja z dnia 01.08.2020 r. Emirat Dubaj Niniejszym informujemy, że od 1 sierpnia 2020 r. zaczną obowiązywać nowe wymagania dotyczące podróży dla turystów i rezydentów podróżujących do i przez emirat Dubaj.   Przylot do Dubaju od 1 sierpnia 2020 r.   * W zależności od narodowości pasażerowie mogą uzyskać wizę po przylocie do Dubaju lub przed podróżą będą musieli złożyć wniosek o wizę turystyczną w Dubajskim Urzędzie ds. Imigracji. Tutaj dowiesz się, czy musisz ubiegać się o wizę.   * Wszyscy pasażerowie podróżujący do Dubaju, w tym pasażerowie przesiadający się w Dubaju, muszą posiadać zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19, aby móc wejść na pokład. Zaświadczenie musi dotyczyć testu wymazowego metodą reakcji łańcucha polimerazy (polymerase chain reaction, PCR). Prosimy zabrać ze sobą wydrukowane zaświadczenie. Musi to być oficjalne zaświadczenie - wiadomości SMS z potwierdzeniami nie są akceptowane. Zaświadczenia dotyczące innych testów, w tym testu metodą przeciwciał oraz zestawów do wykonania w domu, nie są akceptowane w Dubaju. Test musi zostać przeprowadzony nie więcej niż 96 godzin przed wylotem. Nie dotyczy to pasażerów ze średnim lub zaawansowanym stopniem niepełnosprawności.   * Jeśli władze ZEA wyznaczyły określone laboratorium w kraju pochodzenia pasażera, musi on uzyskać potwierdzenie z tego właśnie laboratorium. Jeśli nie ma wyznaczonego przez władze ZEA laboratorium, pasażer powinien okazać zaświadczenie wystawione przez laboratorium certyfikowane przez lokalne władze.   * Pasażerowie mogą zostać poproszeni o wykonanie kolejnego testu PCR w kierunku COVID-19 po przylocie do Dubaju. Jeśli pasażer wykona test na lotnisku po przylocie do Dubaju, będzie musiał poddać się kwarantannie w miejscu zakwaterowania do momentu uzyskania wyniku testu. Jeśli wynik testu będzie dodatni, pasażer będzie musiał postępować zgodnie z wytycznymi Instytucji ds. zdrowia publicznego w Dubaju i pozostać na kwarantannie w miejscu zakwaterowania. Pasażerowie muszą również pobrać aplikację COVID-19 - DXB Smart App, (linki do pobrania aplikacji na iOS lub Android).   * Wszystkie osoby podróżujące do Dubaju, w tym pasażerowie przesiadający się w Dubaju, muszą wypełnić formularz dotyczący stanu zdrowia i przekazać go personelowi podczas odprawy. Formularz będzie również dostępny na stanowisku odprawy.   * Jeśli Dubaj jest portem docelowym osoby podróżującej, musi ona również wypełnić formularz dotyczący podjęcia kwarantanny wydawany na pokładzie. Przekazuje się go po przylocie personelowi Instytucji ds. zdrowia publicznego w Dubaju.   Wylot z Dubaju od 1 sierpnia 2020 r.   * Wszystkie osoby podróżujące z Dubaju do Europy lub Wielkiej Brytanii (i do innych wyznaczonych krajów) muszą wykonać test PCR w kierunku COVID-19 na 96 godzin przed lotem i okazać zaświadczenie potwierdzające ujemny wynik testu podczas odprawy.   * Przed podróżą prosimy wszystkich pasażerów o sprawdzenie wymagań dotyczących podróży kraju, do którego lecisz. W niektórych przypadkach pasażerowie muszą okazać wydrukowane zaświadczenie o ujemnym wyniku testu PCR na obecność COVID-19. UWAGA TYLKO DLA KLIENTÓW BEST REISEN GROUP! Ponieważ wszyscy pasażerowie latający ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich do UE i Wielkiej Brytanii muszą mieć negatywny wynik testu PCR Covid-19, uprzejmie informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z GMCClinic Dubai, gdzie nasi klienci mogą przejść test za jedyne 250 AED zgodnie z poniższymi procedurami. · Koszt testu to 250 AED - płatność na miejscu. · Test powtórzeniowy -  w tej samej cenie · Pobieranie próbek będzie prowadzone przez dział domowej opieki zdrowotnej GMCClinics w hotelach · Czas na pobranie próbek będzie uzgodniony z gośćmi za pośrednictwem naszego przedstawiciela/rezydenta na miejscu · Wyniki zostaną udostępnione gościom bezpośrednio następnego dnia pocztą elektroniczną · Usługa jest dostępna tylko dla Emiratu Dubaju (obecnie) · Serwis będzie oferowany gościom na miejscu po przyjeździe przez naszego przedstawiciela. Od gości wymagane będą następujące dane, ponieważ jest to wymagane przez DHA: · Kopia paszport · Adres e-mail · Numer kontaktowy · Adres · Zawód W przypadku pozytywnego wyniku testu na COVID-19 przed wylotem z Polski, nie stanowi to podstawy do anulacji imprezy bezkosztowo. Obowiązują warunki anulacji wg OWU. W przypadku zachorowania na COVID-19 podczas wyjazdu, klienci są chronieni przez naszego ubezpieczyciela AXA do limitu z OWU. Jeśli na klientów zostanie nałożona kwarantanna - polisa działa tylko w sytuacji gdy osoba zachorowała. Jeśli izolacja została nałożona na osobę zdrową - polisa nie działa.  W przypadku pozytywnego wyniku testu na COVID-19 przed wylotem z Emiratów, biuro nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości powrotu w oryginalnym terminie oraz wynikających z tego dalszych kosztów. Jednocześnie informujemy, że pasażerowie linii Emirates wylatujący do 31.10.20 są chronieni globalną polisą, która pokrywa koszty świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej. Więcej informacji: https://www.emirates.com/pl/polish/help/covid19-cover/


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Emiraty Arabskie / Dubaj)
Nowoczesny, opływający złotem Dubaj w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Najwyższy budynek świata czyli Burj Khalifa w Dubaju - Zjednoczone Emiraty arabskie
Jeden z najbardziej ekskluzywnych hoteli w Dubaju, znajduje się na sztucznie usypanej palmie czyli Atlantis the Palms
Abu Dhabi czyli stolica Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Meczet Marii, Matki Jezusa dawniej Wielki Meczet Szejka Zayeda w Abu Dhabi to jeden z największych meczetów świata
Plaże w Ras Al Khaimah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Emirat Fujairah zachwyca pięknymi, długimi plażami
Ferrari Workd to największa atrakcja Abu Dhabi. Najszybsza kolejka górska świata czyli Formula Rossa

Masz pytania o ofertę Golden Tulip Media? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego