Prestiżowy hotel (25 pięter) usytuowany w pobliżu plaży Jumeirah. Świetna lokalizacja, obszerne pokoje, różnorodna kuchnia, silna marka grupy Rotana. Okazja dla tych, którzy chcą wypoczywać w komfortowych warunkach, a także mieć bazę do zwiedzania miasta i zakupów.
W eleganckiej nadbrzeżnej dzielnicy, nieopodal (ok. 350 m) plaży Jumeirah, w sąsiedztwie innych hoteli, promenady The Walk (sklepy, butiki, lokale gastronomiczne), 5 km od Internet & Media City, 5 km od słynnej Palm Jumeirah, 30 km od lotniska.
Eleganckie lobby z całodobową recepcją, restauracja Horizon (kuchnia międzynarodowa, bufety, a' la carte, kolacje tematyczne) z tarasem, bar Rosso (kuchnia włoska), restauracja Benihana z tarasem (owoce morza, sushi), bar przy basenie, room service, centrum biznesowe, sale konferencyjne, kantor wymiany walut, sklep z pamiątkami i biżuterią, salon kosmetyczno-fryzjerski, pralnia, wypożyczalnia samochodów.
Pokoje Sea View Room with Balcony (ex. Classic Sea View) (ok. 42 m2) są eleganckie i nowoczesne, w wyposażeniu indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka z suszarką do włosów i szlafrokami, TV sat, telefon, minibar, sejf, bezpłatne łącza internetowe Wi-Fi, zestaw do zaparzania kawy/herbaty, biurko, kącik wypoczynku dziennego, balkon z częściowym widokiem na Zatokę Perską i Wyspę Palmę.W pokojach Sea View Family Room with Balcony (ex. Family Classic Sea View) (ok. 42 m2). Wyposażenie jw. Możliwość zakwaterowania 2 dorosłych i 2 dzieci - pierwsze dziecko śpi na rozkładanej sofie, drugie dziecko śpi na dostawce. W pokojach typu Sea Front View Room with Balcony (ex. Premium Sea View) (ok. 42 m2) balkon pełnym widokiem na Zatokę Perską i Wyspę Palmę.W pokojach Sea View Room with Balcony i Sea Front View Room with Balcony możliwość maksymalnie jednej dostawki w pokoju. W przypadku zakwaterowania 2 dorosłych z 2 dzieci - jedno dziecko otrzymuje dostawkę, drugie - śpi z rodzicami.Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy się o godz. 12:00.
BB - śniadania w formie bufetów restauracji głównej HorizonHB - śniadania i kolacje w restauracji głównej Horizon.All Inclusive - -śniadania w formie bufetu w restauracji głównej Horizon (6:30-11:00);-lunche (12:30-15:30) w restauracji Rosso lub Pool Bar; w soboty w Horizon-kolacje w formie bufetu w restauracji głównej Horizon (18:30-22:30)Napoje bezalkoholowe, woda, soki, alkohole (piwo, wino, wybrane mocne alkohole, koktajle) podczas lunchu i kolacji oraz w wybranych lokalach w godzinach otwarcia.Napoje bezalkoholowe w Pool Deck, Horizon i Rosso od 11:00 do 22:00. Napoje alkoholowe w Pool Deck, Horizon i Rosso od 12:00 do 23:00. Alkohole wydawane od 12:00 do 23:00. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia. Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.
Flipper's Kids Club, brodzik, łóżeczka niemowlęce, wysokie krzesełka w restauracji, menu dziecięce, możliwa opiekunka dla dziecka (odpłatnie).
Basen z kontrolowaną temperaturą i tarasem, klub fitness, sauna, łaźnia, jacuzzi, masaże.
Update z 22.09.2023:Informujemy, że drugi etap projektu renowacji został już zakończony.Całkowicie odnowione, pokoje i apartamenty, lobby hotelowe, salon w holu Atrium i powiększony taras przy basenie są teraz gotowe na przyjęcie gości.Wkrótce restauracja Horizon zostanie całkowicie odnowiona i oddana do użytku do listopada 2023 roku.Update z 8.05.2023:Informujemy, że od 4 czerwca 2023 r. zostanie przeprowadzony remont pozostałych pięter pokoi gościnnych.Obejmie to łagodny remont, a także całkowitą metamorfozę restauracji Horizon, alternatywnie śniadania i kolacje w formie bufetu będą serwowane we włoskiej restauracji Rosso, lunch będzie serwowany jako set menu we włoskiej restauracji Rosso i barze Sundeck przy basenie.Uprzejmie informujemy, że w ciągu dnia może wystąpić ograniczony hałas. Prace te zostaną zakończone do końca września 2023 r.Update z 20.10.22:Pierwsza faza remontu w hotelu została właśnie zakończona.Całkowicie odnowione, wspaniałe pokoje - Sea View Family, Sea Front View Family, Sea View Rooms with Club Lounge access & Sea Front One Bedroom Suites with Club Lounge access są teraz gotowe na przyjęcie gości.Update z 4.07.22:Hotel oferuje bezpłatne busy: 1 x dziennie do/z Dubai Outlet Mall. Rozkład dostępny w recepcji.Goście są proszeni o pojawienie się przy wejsciu do hotelu 10 minut przed planowanym czasem. Godziny odjazdów mogą ulec zmianie w zależności od warunków drogowych. Transfer oferowany jest na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy".Usługa może być wycofana w każdej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent przebywający na stałe w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).Wysokość podatku turystycznego: dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:* 5* hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)* 4* hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)* 3* hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc) dla pobytów w Abu Dhabi:* od 1.09.2023 podatek zostaje usunięty.
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.//Emirates AirlinesLecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices///flydubaiLecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. (UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage//LOT Polish AirlinesLecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) w cenie bądź za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriageUwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa//Enter AirLecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu//Wizz AirLecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym). Bagaż rejestrowany (10 kg, 20 kg, 32 kg) za dopłatą za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.WIZZ Priority za dopłatą:Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacjiMożesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazuUwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Masz pytania o ofertę Amwaj Rotana Jumeirah Beach? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.