cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Occidental Caribe, Punta Cana Last Minute
1 / 1

Occidental Caribe
star4
Dominikana » Punta Cana

  • KOD OFERTY:
    TRV733045
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1669
  • 135
Opis oferty

Położenie

Hotel położony jest w regionie Punta Cana, w dzielnicy Bavaro. Do centrum można się dostać taksówką. Oddalony ok.15 - 20 min od lotniska w Punta Cana. 

Plaża

Przy hotelu jeden z najpiękniejszych odcinków plaży o białym piasku drobnym jak mąka. Leżaki i parasole bezpłatne.

Hotel

Kategoria lokalna 4* Duży kompleks hotelowy, nie sprawiajacy jednak wrażenia "moloha", ze względu na mnóstwo zieleni oraz dobrze podzielone strefy wypoczynku (basen animacyjny, basen relaksacyjny). Idealny na egzotyczne wakacje, gwarantuje profesjonalny serwis i sprawdzony standard. Otoczony tropikalnymi ogrodami, idealny dla Gości lubiących aktywny wypoczynek, w hotelu świetna animacja. a

Do dyspozycji gości

Całodobowa recepcja, lobby, Wi - Fi (płatne), 7 restauracji, 8 barów, snack bar, taras słoneczny, centrum konferencyjne, dyskoteka, kasyno, sklepy, pralnia (płatna), bankomat, kawiarenka internetowa (płatna), salon fryzjerski (płatny), kasyno (płatne), pomoc lekarska (płatna), pralnia (płatna), parking, wypożyczalnia samochodów. Sport i rekreacja: basen ze słodką wodą,centrum fitness, salon gier, dzienne i wieczorne animacje, zajęcia sportowe, zmotoryzowane sporty wodne (dostępne na plaży). W hotelu znajduje się centrum SPA oferujące liczne zabiegi na ciało i twarz. Dla dzieci: Mini klub - Barcy Club ( od 4 do 12 lat), park wodny, brodzik, zajęcia sportowe i animacyjne, mini disco, opiekunka (płatna, na życzenie).

Zakwaterowanie

W hotelu łącznie znajduje się 798 pokoi, w tym pokoje typu Standard i Standard Ocean View (możliwość max zakwaterowania 3+1 lub 4) oraz Superior i Superior Ocean View Room (możliwość max zakwaterowania 3+1 lub 4). Wszystkie pokoje z w pełni wyposażonymi łazienkami z suszarkami, TV Sat, Wi-Fi (płatne), klimatyzację, iPod radio, minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, telefon, żelazko i deska do prasowania.

Wyżywienie

All inclusive obejmuje: śniadania, obiady, kolacje, przekąski i słodkości, napoje bezalkoholowe, koktajle, gorące napoje, lokalne napoje alkoholowe ( piwo, wino, likiery). El Alcazar - restauracja serwująca dania w formie bufetu; Mexico Lindo - restauracja a la carte serwująca dania kuchni meksykańskiej (wybrane potrawy dodatkowo płatne); La dolce Vita - restauracja a la carte serwująca dania kuchni włoskiej; Kyoto - restauracja a la carte serwująca dania kuchni japońskiej; La Comedie - restauracja a la carte serwująca dania kuchni francuskiej; Marenostrum - restauracja a la carte serwująca dania z ryb i mięs; El Conuco - restauracja a la carte serwująca dania kuchni lokalnej; El Marlin - bar/restauracja serwująca przekąski, lekki lunch i nocne przekąski. Bary serwujące napoje alkoholowe i bezalkoholowe: Alhambra, Marien, Take Five, El Marlin, El Mirador, Swim up Bar, Disco Bar, Del Teatro.

KONTAKT

Carretera Macao, S/N, Playa Arena Gorda 23301 Punta Cana La Altagracia, República DominicanaT + 1 809 476 7777 caribe@occidentalhotels.com https://www.barcelo.com

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż rejestrowany (nie obejmuje połączeń na Air France gdzie w podstawowej taryfie wliczony jest tylko bagaż podreczny, bagaż rejestrowany płatny ok. 350pln / os); prywatny transfer lotnisko - hotel - lotnisko, opiekę profesjonalnego, pełnego pasji polskiego rezydenta; zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej)VAT.Cena nie zawiera: BAGAŻU REJESTROWANEGO - tylko w przypadku linii Air France )płatny dodatkowo ok. 350pln/os) , dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),  oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):  15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Transfer na zamówienie. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC) 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)

WARUNKI WJAZDOWE

*    Od obywateli polskich wjeżdżających na terytorium Dominikany nie wymaga się wizy wjazdowej *    Łącznie obywatel polski może przebywać na terenie Dominikany do 90 dni. *    Paszport obywatela polskiego musi być ważny przy wjeździe oraz wyjeździe z Dominikany. *    Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient jest odpowiedzialny za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora Uwaga przeczytaj koniecznie! http://msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/profile_krajow/dominikana

Covid-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ . Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami. Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Władze Dominikany wymagają od podróżnych wypełnienia oświadczenia o stanie zdrowia (https://eticket.migracion.gob.do) zarówno przy wyjeździe jak i przy wyjeździe. Ministerstwo Turystyki udostępniło stronę z instrukcją wideo, jak wypełnić formularz i z listą najczęściej zadawanych pytań: https://viajerodigital.mitur.gob.do Na tej podstawie w punktach wjazdu i wyjazdu zostaną wygenerowane i zeskanowane dwa kody QR.Zaleca się wypełnienie formularza 72 godziny przed podróżą. Dodatkowe informacje udostępniono pod linkiem: https://viajerodigital.mitur.gob.do Ważne informacje aktualizowane na stronie https://www.gov.pl/web/dyplomacja/dominikana,  W związku z obowiązującym Rozporządzeniem możliwe jest zwolnienie z obowiązkowej kwarantanny przy powrocie do Polski. Warunkiem jest przedstawienie negatywnego wyniku testu (dowolnego typu) wykonanego na max. 48h przed momentem przekroczenia granicy Polski przy powrocie. UWAGA!! Zaświadczenie zawierające wynik testu zwalniającego z kwarantanny po powrocie do Polski bezwzględnie musi być wystawione w języku polskim lub angielskim. Wynik przedstawiony w innym języku nie jest honorowany przed polskie Służby Graniczne!  Szczegóły rozporządzenia znajdują się pod linkiem: https://dziennikustaw.gov.pl/D2021000015301.pdf  Dominikana wprowadziła bezpłatne ubezpieczenie dla turystów w razie hospitalizacji wynikającej z zarażenia się wirusem SARS-CoV-2, którego ważność przedłużono do 31.03.2021 r. Ubezpieczenie nie obejmuje pacjentów bezobjawowych oraz osób, które dobrowolnie poddają się testom w kierunku diagnostyki SARS-CoV-2, a nie występuje konieczność hospitalizacji. Przy przebiegu bezobjawowym po pozytywnym wyniku testu koszty przedłużonego pobytu i zmiany lotu ponosi turysta. Ubezpieczenie dominikańskie umożliwia korzystanie z bezpłatnej opieki w przypadku hospitalizacji, przymusowego przebywania w hotelu po okresie hospitalizacji z powodu zachorowania na COVID-19 oraz bezpłatnej zmiany lotu po przebywaniu w szpitalu."Aktualizacja z 27.01.2021r - Informacja dla klientów lecących Liniami lotniczymi Lufthansa Group:  - na wszystkich rejsach Lufthansa Group będzie wymagana medyczna maseczka ochronna (chirurgiczna, FFP2 bez zaworu lub KN95/N95) . Maseczki materiałowe i przyłbice nie będą już dozwolone.  - Wyjątek od wymogu noszenia maseczki jest możliwy tylko na podstawie zaświadczenia lekarskiego* oraz ujemnego wyniku testu PCR. Test PCR nie może być wykonany wcześniej niż na 48 godzin przed rozpoczęciem konkretnego rejsu * Wyjątki od wymogu noszenia maseczki na usta i nos będą akceptowane tylko wtedy, gdy opinia zostanie wystawiona na formularzu zaświadczenia lekarskiego Lufthansa Group. Aby pobrać obowiązkowy formularz zaświadczenia lekarskiego, wejdź na stronę linii lotniczej. Aktualizacja z 26.01.2021r - Informacja dla klientów lecących przez Amsterdam:  OBOWIĄZKOWE TEST DLA PODRÓŻUJĄCYH. Podróżni (osoby 13+) wjeżdżający do Królestwa Niderlandów samolotem, autokarem, pociągiem, statkiem i promem z krajów oznaczonych kodem pomarańczowym lub czerwonym (w tym z Polski) muszą okazać przewoźnikowi przed rozpoczęciem podróży podpisane oświadczenie oraz negatywne wyniki dwóch testów: * molekularnego PCR na Sars-Cov-2/COVID-19 (wykonany do 72 h przed podróżą) oraz * antygenowego szybkiego testu na Sars-Cov-2/COVID-19 (wykonany do 4 h przed podróżą). Obowiązek okazania negatywnych testów dotyczy także pasażerów tranzytowych, nawet jeżeli nie opuszczają terminala holenderskiego lotniska lub dworca. Szybki test antygenowy w kierunku COVID-19, na 4 godziny przed podróżą może być wykonany na lotnisku im. Chopina w Warszawie: https://www.lotnisko-chopina.pl/pl/aktualnosci-i-wydarzenia/0/1018/szczegoly.html Aktualizacja z 29.12.2020 r. - Informacja dla klientów lecących przez Amsterdam :  Holandia wprowadziła obowiązek przedstawienia negatywnych wyników testu PCR przy przylotach do Holandii (również dla lotów tranzytowych). Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: https://www.government.nl/topics/coronavirus-covid-19/visiting-the-netherlands-from-abroad/negative-test-result-and-declaration/travellers-inside-eu-schengen-countries Zasady obowiązujące n a miejscu:w miejscach publicznych wymagane są maseczki oraz zachowanie 1,5 m dystansu. Wymagane jest noszenie maseczki w miejscach publicznych. Na terenie kraju obowiązuje godzina policyjna od 19:00 do 5:00 od poniedziałku do piątku oraz od 17:00 do 5:00 rano w soboty i niedziele. W przypadku konieczności udania się do/z miejsca zamieszkania na/z lotniska w czasie trwania godziny policyjnej, należy posiadać ze sobą bilet lotniczy, dokument podróży oraz rezerwację noclegu jako dowód upoważniający do przemieszczenia się.

INFORMACJE DODATKOWE

*    Banki są otwarte od 8.30 do 15.00 lub 18.00, w soboty i niedziele są zamknięte. Akceptowane są karty kredytowe: VISA, MasterCard, American Express i Diners Club. Bankomaty są dostępne właściwie w każdym miejscu, bezpieczne są tylko te w strefie turystycznej. *    Można wymienić dolary lub euro w bankach, kantorach, hotelach. Wymiana pieniędzy na ulicy nie jest bezpieczna. Najlepiej płacić gotówką w dolarach amerykańskich. Pieniądze i karty kredytowe, a także paszporty i inne dokumenty osobiste najbezpieczniej pozostawiać w skrytkach hotelowych (dopuszczalne jest posługiwanie się fotokopią paszportu). Nie należy wychodzić z hotelu z większą ilością gotówki.

KIEDY WARTO JECHAĆ - POGODA I KLIMAT

Dominikana jest kierunkiem całorocznym.  Na wyspie praktycznie cały rok świeci słońce, co umożliwia opalanie i ciepłe kąpiele przez cały czas. Między kwietniem, a październikiem panuje tzw. pora wilgotna (nie deszczowa),  natomiast w okresie listopad - marzec pora sucha. Bez względu, który miesiąc wybierzemy nie odczujemy różnicy temperatur ponieważ przez cały rok oscylują na tym samym poziomie. W porze wilgotnej możemy spodziewać się częstszych deszczy i większej wilgotności powietrza, zależy to jednak od tego w jakim miejscu wyspy jesteśmy. Dlatego właśnie miesiące zimowe są dużo droższe, ponieważ większa ilość turystów wybiera jednak ten okres statystycznie pewniejszy pogodowo. Dodatkowo jest to okazja, aby uciec przed coraz niższymi temperaturami w Polsce.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Dominikana / Punta Cana)
Wyspa Sanoa to obowiązkowa wycieczka fakultatywna podczas wakacji na Dominikanie
Punta Cana, wakacje all inclusive na Dominikanie
Niesamowita zatoka na półwyspie Samana na Dominikanie
Wakacje na Dominikanie, wycieczka do Santo Domingo
Rejs na Cayo Paraiso, luksusowa wycieczka fakultatywna z Dominikany
Kulinarne szaleństwo na Dominikanie
Wodospady Damajagua to jedna z większych atrakcji Dominikany
Wiktoriańska zabudowa Puerto Plata - Dominikana

Masz pytania o ofertę Occidental Caribe? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego