cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Tasia Maris Sands Beach, Larnaka Last Minute
1 / 1

Tasia Maris Sands Beach
star3
Cypr » Larnaka » Ayia Napa

  • KOD OFERTY:
    TRV725420
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1249
  • 135
Opis oferty

POŁOŻENIE

Hotel położony jest tuż przy plaży, około 2 km od Ayia Napa, gdzie znajduje się szeroki wybór sklepów, barów, restauracji i klubów nocnych. Lotnisko Larnaka znajduje się około 58 km od kurortu Ayia Napa.

PLAŻA

 Zaledwie 30 m od piaszczystej plaży", leżaki i parasole za dodatkową odpłatnie.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 3* Hotel dla Gości powyżej 14 roku życia. Tasia Maris Sands to cichy hotel plażowy położony tuż przy wspaniałej plaży w Sandy Bay. Oferujący fantastyczne widoki na Morze Śródziemne i okoliczne krajobrazy, hotel ten jest idealnym wyborem dla miłośników plaży szukających odprężającego miejsca na pobyt. Jest wystarczająco daleko od centrum Ayia Napa, aby spędzić spokojniejsze wakacje, a jednocześnie tylko 20 minut spacerem dla tych, którzy chcą spróbować słynnych klubów i barów w centrum miasta. Tasia Maris Sands to dość mały hotel, więc ma przytulny klimat, którego nie ma w dużych kurortach. W najbliższej okolicy znajduje się wiele dobrych restauracji, a słynna plaża Nissi oddalona jest o zaledwie 10 minut spacerem.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Całodobowa recepcja, restauracja serwującą tradycyjne dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, bar oferujący koktajle oraz bar przy basenie i na tarasie, który oferuje lekkie menu, przekąski i napoje serwowane na tarasie. Przechowalnia bagażu, płatne usługi pralni i lekarz na wezwanie, parking, wynajem samochodów, motorowerów. Hotel akceptuje karty kredytowe.

INTERNET

Internet WiFi bezpłatny.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen ze słodką wodą, leżaki, parasole i ręczniki basenowe, siłownia Odpłatnie: centrum SPA, zabiegi kosmetyczne i masaże, saun, jacuzzi, kort tenisowy, sporty wodne przy plaży.

ZAKWATEROWANIE

Wszystkie pokoje są nowocześnie i dobrze umeblowane i wyposażone w podwójne łóżka, telewizję satelitarną, radio, sejf (za opłatą), lodówkę (za opłatą), suszarkę do włosów, telefon, łazienkę i balkon.

WYŻYWIENIE

BB - śniadania w formie bufetu. HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje do kolacji dodatkowo płatne. All Inclusive - śniadania w formie bufetu, obiady wybór z zestawu, kolacje w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia. Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godz. 10.00-23.00 we wskazanych barach. Podczas kolacji wymagany jest strój formalny.

INFORMACJE DODATKOWE

https://tasiamarissandshotel.com/

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg];  opłaty lotniskowe, bagaż podręczny do 10kg, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opiekę anglojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL, bagaż, OC organizatora,składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT. Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG),  oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP):  15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) 13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę 10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską) Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własnego), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (ok. 300 PLN /os.), miejsc obok siebie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. Transfery indywidualne są usługą shuttle, co oznacza, że autobus zbiera klientów przylatujących wieloma różnymi lotami. Z tego powodu wyjazd autobusu nie odbywa się w momencie, w którym klient zostanie do niego zaprowadzony, ale kiedy wszystkie osoby znajdujące sie na jego liście znajdą się już na pokładzie. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

PRZELOT

Połączenie oparte na LOT z wylotem z Wrocławia, Poznania, Katowic i Gdańska z przesiądką w Warszawie.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie: Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY! Usługa daje mozliwość: * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg)) * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg) * pierwszeństwo wejścia na pokład * możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego. EasyJet: o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki) LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm) CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO: Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu Ryanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN LOT: 23KG - ok. 300 PLN  Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Cypru jest ważny paszport lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

Covid-19

Cypr - najważniejsze informacjePodejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ . Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami. Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane.  Aktualizacja z dnia 26.04.2021r W związku z sytuacją panująca na Cyprze, władze lokalne od poniedziałku 26 kwietnia do 16 maja (minimum) wprowadzają następujące obostrzenia: * wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wykonania testu molekularnego w certyfikowanym laboratorium (próbka powinna być pobrana w ciągu 72 godzin przed wylotem) oraz przesłana na platformę Cyprus Flight Pass w postaci dokumentu potwierdzającego uzyskanie negatywnego wyniku testu PCR na COVID-19. * dodatkowo osoby przylatujące będą także musiały opłacić i poddać się testowi molekularnemu PCR po przylocie na Cypr, którego koszt wynosi odpowiednio 30 euro na lotnisku w Larnace i 32 euro na lotnisku w Pafos. Wynik testu będzie dostępny w ciągu 3 godzin i zostanie przesłany podróżnemu za pośrednictwem SMS po opuszczeniu lotniska. Wymóg poddania się testom nie dotyczy dzieci poniżej 12 roku życia. Wszyscy podróżni są zobowiązani ponadto do udzielenia niezbędnych informacji i złożenia wymaganych deklaracji. * ponadto na miejscu większość obiektów usługowych będzie zamknięta - tylko apteki, supermarkety pozostają otwarte. * wszystkie restauracje, kawiarnie będą zamknięte. * wprowadzono godzinę policyjną w godzinach od 21:00 do 05:00. * SMS lub zezwolenie na ruch dla wszystkich obywateli i turystów (jeden dziennie). * obowiązek noszenia maseczki przez cały czas - wewnątrz i na zewnątrz. CYPR POŁUDNIOWY Ministerstwo Transportu Republiki Cypru poinformowało, że wypełnienie Karty Podróżnej (Cyprus Flight Pass zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej cyprusflightpass.gov.cy) jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów zamierzających przylecieć na Cypr. Pasażerowie, którzy nie wypełnią Karty Podróży będą mieli dwie opcje: uiszczenie grzywny w wysokości 300 EUR lub powrót do kraju z którego przelecieli. Pasażerowie przybywający na Cypr z krajów kategorii A bez posiadania Cyprus Flight Pass będą traktowani jak pasażerowie z krajów kategorii B i oprócz uiszczenia kary w wysokości 300 EURO będą zobowiązani do poddania się testowi laboratoryjnemu na COVID-19 na lotnisku w Republice, ponosząc również koszty 60 EURO za test laboratoryjny.   Wypełnianie Cyprus Flight Pass na 24 godziny przed rozpoczęciem podróży do Republiki Cypryjskiej jest obowiązkowe dla wszystkich pasażerów podróżujących z każdej kategorii kraju, zarówno w celu wejścia na pokład samolotu, jak i wjazd na Cypr.    Zgodnie z procedurami przewidzianymi na stronie internetowej www.cyprusflightpass.gov.cyw celu uzyskania Cyprus Flight Pass pasażer musi:   ·       Utworzyć konto, * Wpisać swoje dane osobowe oraz kontaktowe,  * Dodać szczegóły lotu, * Cel podróży, ·       Miejsce zamieszkania na Cyprze,  * Dane kontaktowe w nagłych przypadkach, * Złożyć oficjalną deklaracje, że dane podane w formularzu są prawdziwe.    Formularz należy wypełnić online za pośrednictwem platformy https://cyprusflightpass.gov.cy/    Wypełnienie odręczne formularza możliwe jest tylko w przypadku wystąpienia problemu technicznego lub konserwacji platformy elektronicznej oficjalnie ogłoszonej na tejże platformie. CYPR PÓŁNOCNY otworzył takżę swoje granice!!! Kraje zostały podzielone na kategorię A ( w tym POLSKA), kategorię B i kategorię C. Odwiedzający z krajów kategorii A będą musieli przejść 72-godzinny negatywny test PCR i nie będą musieli poddawać się kwarantannie POZOSTAŁE WARUNKI SĄ IDENTYCZNE DLA OBU CZĘŚCI KRAJU ( PÓŁNOCNEJ I POŁUDNIOWEJ) HoteleMinisterstwo Zdrowia wysłało do managerów bazy noclegowej ścisłe wytyczne, aby wakacje na Cyprze przebiegały w sposób bezpieczny i zorganizowany. Wśród nich, znajdują się m.in.:  * Przeszkolony i zdyscyplinowany personel - Należy wyznaczyć role i obowiązki pracownikom oraz przeszkolić personel w zakresie przestrzegania norm sanitarnych i podejmowanych działań na wypadek wykrycia przypadków COVID-19. Pracownicy mający objawy choroby, powinni zostać w domu i zgłosić ten fakt przełożonemu.  * Ograniczenie kontaktu - w recepcji powinna zostać zainstalowana przejrzysta przegroda zabezpieczająca. Personel sprzątający pokoje, powinien wykonywać swoje obowiązki tylko, kiedy goście przebywają poza pomieszczeniem. * Komunikacja i stosowanie widocznej informacji - wszystkie hotele na Cyprze muszą informować swoich gości na temat stosowanych zabezpieczeń i dostępności płynów dezynfekujących w ogólnodostępnych pomieszczeniach.  * Sprzątanie - Sprzątanie pokojów ma się odbywać z wykorzystaniem środków dezynfekujących przy użyciu przez personel środków zabezpieczających (maski, rękawiczki). Zabrania się udostępniania pokojów nowym gościom przed upływem 2 godzin od pobytu poprzednich turystów oraz przed dokładną dezynfekcją pomieszczenia.  * Dezynfekcja i wietrzenie ogólnodostępnych pomieszczeń - Wszystkie ogólnodostępne pomieszczenia i newralgiczne powierzchnie jak np.: przyciski do windy, powinny być regularnie dezynfekowane. Tam gdzie to możliwe, powinna być stosowana całodobowa, naturalna wentylacja.  * Ograniczona dostępność - W windach i ogólnodostępnych pomieszczeniach powinny obowiązywać zasady ograniczonej dostępności. Personel w widocznych miejscach powinien umieścić informacje o limicie korzystających.  * Ogólnodostępne środki dezynfekujące i zapobiegawcze - Obiekty noclegowe są zobowiązane do udostępniania gościom i korzystania przez ich personel ze środków dezynfekujących oraz materiałów zabezpieczających (maski, rękawiczki). W publicznych toaletach powinny być dostępne również papierowe ręczniki jednorazowego użytku.  * Sprawna i zadbana klimatyzacja - Hotele mają obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na dobry stan klimatyzacji, jej właściwego funkcjonowania i zwiększenia cyrkulacji powietrza. Zaleca się także stosowanie naturalnej wentylacji w pokojach i ogólnodostępnych pomieszczeniach.  * Place zabaw - zaleca się, aby place zabaw pozostały zamknięte. * Transakcje bezgotówkowe - zaleca się do stosowania transakcji bezgotówkowych podczas płacenia za dodatkowe usługi.  * Restauracje i bary - od personelu wymaga się przestrzegania najbardziej rygorystycznych zasad bezpieczeństwa. Pomiędzy stolikami powinien być zapewniony min. 2-metrowy odstęp, a ilość nie może przekroczyć określonego przez regulamin limitu. Zaleca się ograniczenie użytkowania ogólnodostępnych serwisów do napojów i przyrządów do nakładania jedzenia. Zamawianie posiłków do pokojów powinno być oferowane za darmo lub w obniżonej cenie.  * Ograniczony i nadzorowany dostęp osób z zewnątrz - hotele powinny ograniczyć dostęp osób z zewnątrz i ściśle nadzorować liczbę stałych dostawców. * Izolacja i dyskrecja wobec osób chorych - Osoby z objawami choroby powinny zostać odseparowane do czasu przeniesienia do placówki medycznej. Wszystkie działania powinny być podejmowane w sposób spokojny i dyskretny wobec osób chorych.  Plaże i baseny* Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 4 metrowej odległości pomiędzy parasolami i 2 metrowej pomiędzy leżakami osób, które nie wypoczywają wspólnie.  * Dezynfekcja obiektów wspólnych - wymagane jest, aby osoby nadzorujące, regularnie dezynfekowały przedmioty wspólnego użytku (leżaki, parasole, skrytki na cenne przedmioty itp.) oraz przebieralnie i toalety.  * Ograniczenie animacji - Zaleca się, aby programy animacyjne nie były organizowane do czasu zniesienia restrykcji.  Atrakcje turystyczne i inne* Zgromadzenia i wydarzenia publiczne - Od 24.06.2020 Cypr wprowadza nowy limit 75 osób gromadzących się wewnątrz i 150 osób na zewnątrz. Organizacja imprez masowych i festiwali będzie możliwa najwcześniej od 01.09.2020.  * Dystans społeczny - Zalecane jest utrzymywanie 2 metrowej odległości pomiędzy osobami.  * Maseczki ochronne w przestrzeni publicznej - Stosowanie masek jest obowiązkowe w miejscach, gdzie utrudnione jest zachowanie dystansu społecznego. * Muzea i zabytki - Cypryjskie muzea i zabytki są otwarte dla zwiedzających pod warunkiem stosowania dezynfekcji i przestrzegania zasad społecznego dystansu.  * Sklepy i restauracje - otwarte z obowiązkiem przestrzegania wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa. Restauracje obsługują klientów na zewnątrz


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Cypr / Larnaka)

Masz pytania o ofertę Tasia Maris Sands Beach? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego