cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel La Hotel, Cypr Północny Last Minute
1 / 1

La Hotel
star4
Cypr » Cypr Północny » Kyrenia

  • KOD OFERTY:
    TRV731736
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • wt, 25.05.2021
  • 07:25
  • Warszawa
  • wt, 25.05.2021
  • 11:45
  • Larnaka
  • Powrót:
  • wt, 01.06.2021
  • 00:00
  • Larnaka
  • wt, 01.06.2021
  • 00:00
  • Warszawa
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1829
  • 135
Opis oferty

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. Na miejscu turyści są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta i mogą być oddwiedzeni przez niego w hotelu. Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.Opis hotelu znajduje się na naszej stronie internetowej www.oasistours.com.pl lub w panelu klienta.

Położenie

Lapta, spokojna okolica, dobra baza wypadowa, w pobliżu licznych restauracji i barów, ok. 15 km od Kyrenii, ok. 50 km od Nikozji, ok. 90 km od lotniska w Larnace. Przystanek lokalnego autobusu ok. 20 m od hotelu, najbliższy sklep ok. 500 m od hotelu.

Plaża

Ok. 50 m od hotelu (przejście tunelem pod ulicą), piaszczysto-żwirkowa, hotelowa, leżaki i parasole (bezpłatne), materace, ręczniki plażowe (wymagany depozyt).

Hotel

Internet Wi-Fi (bezpłatny), kawiarenka internetowa (płatna). Obiekt 2-piętrowy, wybudowany w 1992 r., posiada 91 pokoi, ogród, całodobowa recepcja z lobby, kantor, sejf na recepcji (bezpłatny). Oficjalna kategoria ****

Pokoje

Klimatyzacja centralnie sterowana, łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów), TV-SAT, telefon, internet (płatny), mini-bar/lodówka, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łóżeczko dla dziecka (na potwierdzenie, bezpłatne), balkon/ taras Pokój standard - 2-osobowy z możliwością 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dostawek dla dziecka.

Rekreacja, Sport, Atrakcje

2 baseny zewnętrzne ze słodką wodą, leżaki i parasole, materace (bezpłatne), ręczniki basenowe (wymagany depozyt), 1 basen wewnętrzny (podgrzewany sezonowo), tenis stołowy, rzutki, kort tenisowy (oświetlenie kortu płatne), jacuzzi, muzyka na żywo. Płatne - sala gier, bilard, sauna.

Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw, opiekunka na zamówienie (płatna).

Wyżywienie

BB - śniadania, HB - śniadania i obiadokolacje.

Restauracje i bary

Restauracja główna, bar przy basenie.

Informacje dodatkowe

Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive Goście otrzymują na miejscu w hotelu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive i późne śniadanie w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2018. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

Świadczenia w cenie

Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę przedstawiciela lokalnego kontrahenta - anglojęzyczna; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

WYTYCZNE COVID 19

Pasażerowie podróżujący na Cypr Północny zobowiązani są do posiadania negatywnego wyniku testu na COVID-19 wykonanego 72 godzin przed przylotem. Po przybyciu na Cypr Północny pasażerowie poddawani są dodatkowym testom PCR. Na wyniki testu turyści będą musieli poczekać w izolacji w hotelu. Nie przestrzeganie izolacji będzie skutkowało złamaniem prawa i karą. Pasażerowie lądujący w Larnace (Republika Cypryjska) zobligowani są do śledzenie obostrzeń, które panują na Północnej i Południowej stroni wyspy. Osoby podróżujące na Cypr muszą nie wcześniej niż 24 godziny przed terminem podróży wypełnić on-line ankietę (Cyprus Flight Pass) uprawniającą do wjazdu na Cypr (przy wejściu do samolotu oraz przy kontroli granicznej należy na wezwanie okazać mail potwierdzający wypełnienie ankiety, za brak wypełnionej ankiety może być nałożony mandat w wysokości 300,- EUR i nakaz odpłatnego wykonania testu lub odmowa wjazdu do Cypru). Szczegóły dotyczące aktualnych formalności wjazdowych dla osób podróżujących na Cypr dostępne są w języku polskim na stronie Ambasady Republiki Cypryjskiej w Warszawie. Przed wjazdem do kraju wszyscy pasażerowie są zobowiązani do wypełnienia formularza lokalizacji pasażera - dostarczając informacje na temat miejsca z którego przybyli, czasu trwania poprzednich pobytów w innych krajach. Wszelkie procedury dotyczące podróżowania do Republiki Cypryjskiej oraz na Cypr Północy mogą ulec zmianie.


Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Cypr / Cypr Północny)

Masz pytania o ofertę La Hotel? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego