Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-18:00

Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
1/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
2/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
3/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
4/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
5/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
6/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
7/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
8/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
9/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
10/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
11/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
12/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
13/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
14/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
15/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
16/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
17/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
18/
Hotel Harmony Bay (Limassol), Limassol
19/
mapakliknij aby aktywować mapę

Harmony Bay (Limassol)
star3
Cypr » Limassol

  • KOD OFERTY:
    TRV805579
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
  • Wylot:
  • so, 04.03.2023
  • 15:50
  • Gdańsk
  • so, 04.03.2023
  • 20:25
  • PFO
  • Powrót:
  • wt, 07.03.2023
  • 17:25
  • PFO
  • wt, 07.03.2023
  • 20:15
  • Gdańsk
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1456
  • 135
Opis oferty

Naszym zdaniem

Znakomicie usytuowany hotel na wybrzeżu w pobliżu Limassol, cieszący się dobrą opinią. Relaksująca atmosfera, blisko plaże, bary, kawiarnie, sklepy, miejsca zabytkowe, przystanek pod hotelem, dookoła ładne widoki, naturalne krajobrazy, pokoje z całkowitym lub bocznym widokiem na morze.     

Położenie

W Germasgeia, przy kamienistej plaży, ok. 10 minut jazdy do centrum Limassol, ok. 70 km od lotniska. 

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna (specjalność: dania kuchni cypryjskiej), bar główny, sala konferencyjna. 

Pokoje

Twin room - standardowy pokój; sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka), klimatyzacja/ogrzewanie, telefon, TV sat, Wi-Fi, balkon lub taras, odpłatnie: lodówka i sejf. Powierzchnia - ok. 20 m kw.Opcje widokowe: sea view (widok na morze) lub side sea view (boczny widok na morze).Family room sea view - pokój rodzinny; sypialnia z pokojem dziennym (sofa)- wspólna przestrzeń, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja/ogrzewanie, telefon, TV sat, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na morze. Odpłatnie: lodówka i sejf. Powierzchnia - ok. 45 m kw.  

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetówHB - śniadania i obiadyFB - śniadania, obiady, kolacjeNapoje do obiadów i kolacji płatne

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, siłownia, sauna, przechowalnia i myjnia rowerów (w pobliżu wypożyczalnia).  

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Warunki wjazdowe

1 czerwca 2022 Cypr zniósł obostrzenia wjazdowe związane z Covid-19.Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądż wyniku testu.Od 8 lipca 2022 r. obowiązuje używanie masek we wszystkich pomieszczeniach (np. transport, windy, teatry, centra handlowe itp.) dla wszystkich osób powyżej 12 roku życia. Obowiązek ten nie dotyczy lokali gastronomicznych.Jeśli w trakcie pobytu na Cyprze turysta uzyska wynik dodatni testu - musi poddać się 7-dniowej izolacji. Zwolnienie z izolacji następuje bez konieczności uzyskania negatywnego wyniku testu. Izolacja może ulec skróceniu, jeśli wynik testu na koronawirusa, wykonanego 5. dnia po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu, będzie negatywny (należy wykonać test PCR na własny koszt). Rząd Republiki Cypryjskiej zobowiązał się zaopiekować wszystkimi podróżnymi, którzy uzyskają wynik dodatni testu na koronawirusa podczas pobytu na Cyprze; zapewni tym osobom osobne obiekty hotelarskie i pokryje koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz leczenia. Podróżny będzie musiał jedynie ponieść koszt transferu na lotnisko oraz lotu powrotnego we współpracy z biurem podróży i/lub liniami lotniczymi.http://www.visitcyprus.comEmail do Ministerstwa Turystyki: travel2021@visitcyprus.comTelefony informacyjne: na terytorium Cypru - nr 1474, z zagranicy - nr +357 22 285 757

Powrót do Polski

POWRÓT DO POLSKI28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczeniahttp://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Informacje o lotach liniami Wizzair, Ryanair,

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.//WizzairJedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).    Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.WIZZ PriorityJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Ryanair:Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm). Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.- bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

Cena nie zawiera

podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Transfer przez Niemcy / wylot - powrót do Niemiec

Pasażerowie korzystający z przelotów linii lotniczych easyJet na wszystkich lotach do i na terenie Niemiec zobowiązani są używać używać maseczek medycznych (FFP2, KN95, N95).

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Atrakcje na świeżym powierzu

Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Zdjęcia lokalizacji (Cypr / Limassol)

Masz pytania o ofertę Harmony Bay (Limassol)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

Zakres i cena oferty prezentowane są na podstawie danych Biur podróży dostarczanych za pośrednictwem elektronicznego systemu rezerwacyjnego. Ze względu na prezentację ofert w czasie rzeczywistym, uwzględniającą bieżącą dostępność i zmianę cen mogą one ulec zmianie. Ostateczny zakres i cena oferty określone są w przesłanej do akceptacji klienta umowie.