cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Zaton Holiday Resort Apartments, Dalmacja Północna
1 / 1

Hotel Zaton Holiday Resort Apartments
star4
Chorwacja » Dalmacja Północna » Zaton

  • KOD OFERTY:
    TRV743742
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1039
  • 135
Opis oferty

POŁOŻENIE

Hotel położony w północnej Dalmacji, ok. 1,5 km miasteczka od Zaton, ok. 50 m od sklepów i restauracji, ok. 15 km od Zadaru. Najbliższe lotnisko w Zatorze oddalone jest o ok. 30 km.

PLAŻA

tuż przy obiekcie, piaszczysto-żwirowa, leżaki i parasole dodatkowo płatne.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 4*Wakacyjne miasteczko położone na rozległym terenie zielonym, które oferuje zakwaterowanie od apartamentów przez kamping po mobilne domki. Na terenie obiektu znajdują się apartamenty 4* oraz 3*. Kompleks jest wymarzonym miejscem na rodzinny wypoczynek czy też wakacje z przyjaciółmi. Bogata infrastruktura sportowo-rekreacyjna zadowoli nawet najbardziej wymagających.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja czynna całą dobe, parking, punkt wymiany walut, ogród, sklepiki, wypożyczalnia rowerów: płatna, liczne restauracje oraz bary.

INTERNET

Bezpłatny internet Wi-Fi w ogólodostępnych miejscach.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: kopmleks basenów: 2 największe, 3 mniejsze z hydromasażami, basen do pływania, amfiteatr, leżaki i parasole przy basenie, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki, boisko do piłki nożnej, aerobikPłatnie: szkoły nurkowania i windsurfingu, sporty wodne, bilard, mini golf.

DLA DZIECI

basen, zjeżdzalnie w basenie, plac zabaw, mini club.

ZAKWATEROWANIE

468 apartamentów 3* i 4*Zakwaterowanie w części 3*Pokoje typu Studio 2-3 osobowe, wyposażone w klimatyzację, sejf: płatny, telewizor LCD, telefon, internet Wi-Fi, ekspres do kawy, przybory do gotowania i jedzenia, czajnik, suszarka do włosów. Pokój składa się z pokoju dziennego, jadalni, strefy do gotowania i łazienki z prysznicem, dodatkowo taras. Podstawowe środki do czyszczenia: płyn do mycia naczyń, gąbeczka i ścierka kuchenna, zmiotka i szufelka, wiadro z mopem.Pokoje typu Studio 4 osobowe wyposażone tak samo, dodatkowo mają sypialnię i mogą mieć balkon.

WYŻYWIENIE

RO: bez wyżywieniaHB: śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje dodatkowo płatne do obiadokolacji.

INFORMACJE DODATKOWE

Zaton Holiday ResortDražnikova 76tHR-23232 Ninhttps://www.zaton.hr/pl/

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż  [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg]; opłaty lotniskowe,  transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  rezydent na telefon, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VATOd 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego 23 kg/250pln szt. (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm.) dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca  i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 1,40 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 1,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.EasyJet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)W przypadku zakupienia miejsca Up front (dodatkowo płatne) Klient może zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)Bułgaria Air: waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuEasyJet: 15 kg ok. 350 PLNLOT: 23KG - ok. 300 PLN Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane.  REGULACJE DOTYCZĄCE WJAZDU DO CHORWACJI:https://www.gov.pl/web/dyplomacja/chorwacja Zgodnie z rozporządzeniem obowiązującym od dnia 01.07.2021 warunkiem wjazdu do Chorwacji z państw członkowskich UE lub państw strefy Schengen lub państw stowarzyszonych Strefy Schengen  jest posiadanie certyfikatu COVID.Osoby, które nie posiadają certyfikatu COVID będą mogły wjechać pod warunkiem, że na granicy okażą:* nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE i wykonywane w laboratoriach; albo* nie starsze niż 210 dni zaświadczenie o przyjęciu dwóch dawek szczepionki uznawanej w UE (Pfizer, Moderna AstraZeneca, Sputnik V, Sinopharm) lub jednej dawki szczepionki Janssen lub Johnson&Johnson - pod warunkiem, że od przyjęcia tej dawki upłynęło 14 dni albo* zaświadczenie o przechorowaniu Covid-19 i przyjęciu jednej dawki szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 210 dni albo* potwierdzenie, że od przyjęcia pierwszej dawki szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V) upłynęło od 22 do 42 dni lub 22 do 84 dni jeśli przyjęły pierwszą dawkę szczepionki AstraZeneca, albo* zaświadczenie lekarskie potwierdzające, że przebyły COVID-19 zawierające daty przechodzenia choroby lub pozytywny wynik testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 180 dni, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.Granicę, bez dodatkowych wymogów, mogą przekroczyć dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi certyfikat Covidowy lub negatywny wynik testu, lub będącymi ozdrowieńcami. lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.Dodatkowo podróżni zobowiązani są do wypełnienia formularza deklaracji zdrowia na stronie - https://entercroatia.mup.hr/.Aby ułatwić procedury zachęcamy do korzystania ze specjalnej aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ , która umożliwia załatwienie online - jeszcze przed wjazdem na terytorium Chorwacji - formalności związanych z przekroczeniem granicy. Aplikacja dostępna jest w języku polskim. Po przesłaniu danych przez aplikację, turyści otrzymają drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Policji Granicznej oraz wszystkie rekomendacje chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego. Aplikacja jest prosta w obsłudze, a skorzystanie niej pomoże uniknąć kolejek na granicach i maksymalnie skrócić kontrolę graniczną. Każdy z pasażerów musi dokonać zgłoszenia indywidualnie. Goście, którzy nie skorzystają z aplikacji, będą mogli dopełnić formalności na przejściach granicznych.Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponad to linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania,z którymi należy się zapoznać (Wizzair np akceptuje tylko testy PCR). Zwolnione z kwarantanny po powrocie do Polski są:osoby posiadające zaświadczenie o przyjęciu pełnego cyklu szczepień na COVID-19 (szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej), ozdrowieńcy, którzy w ciągu ostatnich 6 miesięcy byli poddani izolacji, izolacji w warunkach domowych lub hospitalizacji z powodu zakażenia koronawirusem, osoby posiadające negatywny wynik testu w kierunku COVID-19 wykonany w Polsce w ciągu 48 godzin od przekroczenia granicy (honorowane są wyniki testów RT-PCR, jak i antygenowych) UWAGA! Kwarantanna nałożona w momencie przekroczenia granicy zostaje skrócona z chwilą wprowadzenia przez laboratorium negatywnego wyniku testu do systemu informatycznego państwowej inspekcji sanitarnej (zalecamy więc wykonanie testu najszybciej jak to możliwe).POBYT TURYSTYCZNY W CHORWACJISzczegóły można znaleźć na stronie internetowej chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego (w j. angielskim): https://mint.gov.hr/news-11455/big-interest-in-opening-borders-says-tourism-minister/21180.EKUZPrzed wyjazdem do Chorwacji zaleca się zabranie ze sobą Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), która umożliwia skorzystanie ze świadczeń zdrowotnych udzielanych w sytuacjach niespodziewanych podczas pobytu na terytorium innego państwa UE/EFTA.DODATKOWE INFORMACJE* Szczegółowe informacje dla podróżnych można znaleźć również pod linkiem: https://croatia.hr/pl-PL/koronavirus-2019-ncov-pytania-i-odpowiedzi (w j. angielskim).* W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego na adres info@visitcroatia.pl (w j. polskim).Powrót do Polski z zagranicy:UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego.  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home


Opis hotelu Zaton Holiday Resort Apartments według Traveligo.pl

Prezentowany poniżej opis nie jest integralną częścią oferty Touroperatora i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Jest to jedynie dodatkowa, pomocnicza informacja dla klientów Traveligo.pl

POŁOŻENIE

Hotel położony w północnej Dalmacji, ok. 1,5 km miasteczka od Zaton, ok. 50 m od sklepów i restauracji, ok. 15 km od Zadaru. Najbliższe lotnisko w Zatorze oddalone jest o ok. 30 km.

PLAŻA

tuż przy obiekcie, piaszczysto-żwirowa, leżaki i parasole dodatkowo płatne.

HOTEL

KATEGORIA LOKALNA 4*Wakacyjne miasteczko położone na rozległym terenie zielonym, które oferuje zakwaterowanie od apartamentów przez kamping po mobilne domki. Na terenie obiektu znajdują się apartamenty 4* oraz 3*. Kompleks jest wymarzonym miejscem na rodzinny wypoczynek czy też wakacje z przyjaciółmi. Bogata infrastruktura sportowo-rekreacyjna zadowoli nawet najbardziej wymagających.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja czynna całą dobe, parking, punkt wymiany walut, ogród, sklepiki, wypożyczalnia rowerów: płatna, liczne restauracje oraz bary.

INTERNET

Bezpłatny internet Wi-Fi w ogólodostępnych miejscach.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: kopmleks basenów: 2 największe, 3 mniejsze z hydromasażami, basen do pływania, amfiteatr, leżaki i parasole przy basenie, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki, boisko do piłki nożnej, aerobikPłatnie: szkoły nurkowania i windsurfingu, sporty wodne, bilard, mini golf.

DLA DZIECI

basen, zjeżdzalnie w basenie, plac zabaw, mini club.

ZAKWATEROWANIE

468 apartamentów 3* i 4*Zakwaterowanie w części 3*Pokoje typu Studio 2-3 osobowe, wyposażone w klimatyzację, sejf: płatny, telewizor LCD, telefon, internet Wi-Fi, ekspres do kawy, przybory do gotowania i jedzenia, czajnik, suszarka do włosów. Pokój składa się z pokoju dziennego, jadalni, strefy do gotowania i łazienki z prysznicem, dodatkowo taras. Podstawowe środki do czyszczenia: płyn do mycia naczyń, gąbeczka i ścierka kuchenna, zmiotka i szufelka, wiadro z mopem.Pokoje typu Studio 4 osobowe wyposażone tak samo, dodatkowo mają sypialnię i mogą mieć balkon.

WYŻYWIENIE

RO: bez wyżywieniaHB: śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Napoje dodatkowo płatne do obiadokolacji.

INFORMACJE DODATKOWE

Zaton Holiday ResortDražnikova 76tHR-23232 Ninhttps://www.zaton.hr/pl/

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy, bagaż  [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg]; opłaty lotniskowe,  transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty,  rezydent na telefon, ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VATOd 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT.Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego 23 kg/250pln szt. (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm.) dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca  i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 1,40 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące ok. 1,0 Euro. Dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.

BAGAŻ

LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!Usługa daje mozliwość:* zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))* zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)* pierwszeństwo wejścia na pokład* możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.EasyJet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)W przypadku zakupienia miejsca Up front (dodatkowo płatne) Klient może zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)Bułgaria Air: waga bagażu łączonego nie może przekroczyć 23kg!W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotuRyanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotuEasyJet: 15 kg ok. 350 PLNLOT: 23KG - ok. 300 PLN Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty.* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.* każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane. Wszyscy podróżujący zobowiązani są do przedstawienia negatywnego wyniku testu RT-PCR lub antygenowego na COVID-19. Wymaz należy pobrać na mniej niż 48 godzin przed przekroczeniem granicy z Chorwacją. Z obowiązku okazywania negatywnego wyniku testu są zwolnione:* osoby, które okażą potwierdzenie od lekarza o przebyciu choroby lub wynik pozytywnego testu RT-PCR lub antygenowego (pozytywny wynik testu nie może być starszy niż 180 dni poprzedzających przekroczenie granicy). Zaświadczenie musi być przedstawione w języku angielskim lub innym honorowanym przez linię lotniczą lub kraj docelowy* osoby, które zostały zaszczepione przeciwko COVID-19 (14 dni od zakończenia całego cyklu szczepień)* dzieci poniżej 7 roku życia, podróżujące pod opieką rodziców/opiekunów, spełniających powyższe kryteria.Dodatkowo podróżni zobowiązani są do wypełnienia formularza deklaracji zdrowia na stronie - https://entercroatia.mup.hr/.Aby ułatwić procedury zachęcamy do korzystania ze specjalnej aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ , która umożliwia załatwienie online - jeszcze przed wjazdem na terytorium Chorwacji - formalności związanych z przekroczeniem granicy. Aplikacja dostępna jest w języku polskim. Po przesłaniu danych przez aplikację, turyści otrzymają drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Policji Granicznej oraz wszystkie rekomendacje chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego. Aplikacja jest prosta w obsłudze, a skorzystanie niej pomoże uniknąć kolejek na granicach i maksymalnie skrócić kontrolę graniczną. Każdy z pasażerów musi dokonać zgłoszenia indywidualnie. Goście, którzy nie skorzystają z aplikacji, będą mogli dopełnić formalności na przejściach granicznych.Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponad to linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania,z którymi należy się zapoznać (Wizzair np akceptuje tylko testy PCR). Zwolnione z kwarantanny po powrocie do Polski są:osoby posiadające zaświadczenie o przyjęciu pełnego cyklu szczepień na COVID-19 (szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej), ozdrowieńcy, którzy w ciągu ostatnich 6 miesięcy byli poddani izolacji, izolacji w warunkach domowych lub hospitalizacji z powodu zakażenia koronawirusem, osoby posiadające negatywny wynik testu w kierunku COVID-19 wykonany w Polsce w ciągu 48 godzin od przekroczenia granicy (honorowane są wyniki testów RT-PCR, jak i antygenowych) UWAGA! Kwarantanna nałożona w momencie przekroczenia granicy zostaje skrócona z chwilą wprowadzenia przez laboratorium negatywnego wyniku testu do systemu informatycznego państwowej inspekcji sanitarnej (zalecamy więc wykonanie testu najszybciej jak to możliwe).POBYT TURYSTYCZNY W CHORWACJISzczegóły można znaleźć na stronie internetowej chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego (w j. angielskim): https://mint.gov.hr/news-11455/big-interest-in-opening-borders-says-tourism-minister/21180.EKUZPrzed wyjazdem do Chorwacji zaleca się zabranie ze sobą Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), która umożliwia skorzystanie ze świadczeń zdrowotnych udzielanych w sytuacjach niespodziewanych podczas pobytu na terytorium innego państwa UE/EFTA.DODATKOWE INFORMACJE* Szczegółowe informacje dla podróżnych można znaleźć również pod linkiem: https://croatia.hr/pl-PL/koronavirus-2019-ncov-pytania-i-odpowiedzi (w j. angielskim).* W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego na adres info@visitcroatia.pl (w j. polskim).



Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Zaton Holiday Resort Apartments? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego