Zadbany hotel, świetnie położony; blisko morza i plaży, niedaleko centrum znanego miasta Porec. Sporo atrakcji dla aktywnych turystów, ładnie zagospodarowany teren, wiele zacienionych miejsc, dobrze wyposażone aneksy kuchenne.
Na zalesionym terenie, ok. 150 m od żwirowej plaży z pomostem (przejście przez ulicę, dno kamieniste, serwis plażowy odpłatny), 15 min. spacerem od miasteczka Porec, 52 km od lotniska (Pula).
Całodobowa recepcja (odpłatny sejf), lobby z przestrzenią wypoczynkową, restauracja, bar, kącik internetowy (odpłatny), bezpłatne łącza internetowe w miejscach publicznych, pralnia, taras z widokiem na morze, parking (płatny na miejcu 3euro/doba). Hotel akceptuje zwierzęta (pies/kot - 20 euro za dzień, zwięrzęta w klatce - 10 euro za dzień).
Twin Room - możliwość zakwaterowania maksymalnie 2 osób dorosłych. Powierzchnia - ok. 14-17 m kw. Family Room - możliwość zakwaterowania maksymalnie 4 osób dorosłych (2 sypialnie, 2 łazienki). Powierzchnia - 36-42 m kw. Junior Suite - możliwość zakwaterowania maksymalnie 3 osób dorosłych. Powierzchnia - 27-34 m kw. Wyposażenie: łazienka, klimatyzacja, telewizor, Wi-Fi, odpłatny sejf.
Basen z wodą morską, leżaki, parasole i ręczniki bezpłatne, przechowalnia rowerów, animacje, np. aerobik, fitness, joga, nordic-walking, muzyka na żywo od 15.06 do 30.09, tenis stołowy, rowery (profesjonalne rowery i serwis rowerowy-odpłatnie), siłownia. Odpłatne sporty i rekreacja (sporty wodne, sauna, łaźnia, whirlpool, masaże), okazjonalnie letnie kino pod chmurką.
HB Plus -śniadania i kolacje, limitowane napoje do kolacji (woda, napoje, kawa, wino stołowe, piwo) All Inclusive (13/05-16/09/2021) - śniadania, obiady, kolacje (bufety), popołudniowe przekąski, kawa, herbata, lokalne napoje i alkohole (w lobby bar serwowane do północy).
Brodzik, plac zabaw, letni miniklub, animacje, minidyskoteki, wysokie krzesełka, play station, łóżeczko dla niemowlaka (odpłatnie na miejscu - 5euro/dzień, na zapytanie, w ramach dostępności), odpłatna indywidualna opieka nad dzieckiem, możliwość wypożyczenia podgrzewacza do butelek i "elektronicznej niani" (w ramach dostępności).
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny. Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Easy Jet (BER-PUY): W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. Dodatkowe opcje za dopłatą: - bagaż rejestrowany 15kg - cena 360PLN/sztuka - bagaż rejestrowany 23kg - cena 410 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki
Aktualizacja z 15.02.2021: Podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Chorwacji wymagane jest okazanie nie starszego niż 48 godzin negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2. Na chwilę obecną wymóg ten obowiązuje do dnia 28.02.2021 roku. Z obowiązku okazania testu/poddania się testowi zwolnieni są: - osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin); - osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim zawierającym daty przebywania choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR, testu antygenowego lub pozytywnym rezultatem testu neutralizacji wykonanym w ciągu ostatnich 3 miesięcy, ale starszym niż 14 dni. Więcej informacji na stronie ministerstwa spraw wewnętrznych Republiki Chorwacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211. Uwaga: przy korzystaniu z transportu lotniczego należy sprawdzić czy przewoźnik przyjmie na pokład pasażera, który nie posiada testu. Osoby przyjeżdzające z Wielkiej Brytanii oraz Afryki oprócz testu zobowiązane są do odbycia 14-dniowej kwarantanny. Osoby takie mogą poddać się testowi po upływie siódmego dnia kwarantanny i w przypadku otrzymania negatywnego wyniku testu zostaną zwolnione z odbywania dalszej części kwarantanny. Aktualizacja z 30.07.2020: Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Chorwacja w pełni otworzyła granice dla obywateli RP - zniesione zostały wszelkie obostrzenia oraz obowiązek odbywania kwarantanny po wjeździe do Chorwacji (https://www.gov.pl/web/chorwacja/chorwacja-w-pelni-otwarta-dla-obywateli-rp) Obywatele RP nie muszą na granicy okazywać żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających zasadność wjazdu do RCH. Władze RCH nie wymagają okazania testów na COVID 19 przy przekraczaniu granicy. Obowiązkiem podróżnych wjeżdżających do Chorwacji jest stosowanie się do wymogów epidemiologicznych, o których obywatele są informowani podczas przekraczania granicy (wręczana ulotka) lub drogą elektroniczną. Podróżujący mogą skorzystać z aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ w celu dokonania rejestracji przyjazdu, co przyspieszy procedury podczas odprawy granicznej. Na adres e-mail podany podczas rejestracji zostaną przesłane zalecenia epidemiologiczne. Podróżni korzystający z usług medycznych, a nieposiadający karty EKUZ (lub innego uznawanego w Chorwacji ubezpieczenia zdrowotnego) zobowiązani są do pełnej odpłatności za te usługi. Sugerujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia, obejmującego usługę transportu medycznego. Aktualne informacje dotyczące zaleceń zdrowotnych i problemów związanych z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa można śledzić na stronie internetowej Chorwackiego Instytutu Zdrowia Publicznego: https://www.hzjz.hr Przypominamy! Chorwacja leży poza strefą Schengen - wjazd możliwy jest wyłącznie za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Wymóg dotyczy również najmłodszych obywateli RP.
Masz pytania o ofertę Valamar Pinia? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego