cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Punta (Vodice), Dalmacja Północna
1 / 1

Hotel Punta (Vodice)
star4
Chorwacja » Dalmacja Północna » Vodice

  • KOD OFERTY:
    TRV732901
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Fitness/Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 518
  • 135
Opis oferty

Naszym zdaniem

Dogodnie usytuowany hotel, idealny na spokojne wakacje i wycieczki po okolicy. Leży na niewielkim półwyspie; morze, plaża, las sosnowy, w zasięgu krótkiego spaceru - centrum.

Położenie

Na malowniczym półwyspie, na obrzeżach miejscowości Vodice - znanego kurortu Dalmacji Północnej, ok. 100 m od skalisto-żwirowej plaży z platformą kąpielową, ok. 300 m od piaszczysto-żwirowej plaży, 10 km od starówki Szybenika, 62 km od lotniska (Zadar), 84 km od lotniska w Splicie. Ok. 400 m od hotelu są bary, restauracje, sklepy. Serwis plażowy płatny. Zalecamy obuwie ochronne.     

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją, restauracja z tarasem, restauracja a'la carte, bar główny, bar przy basenie, centrum konferencyjne, sklep z pamiątkami, bankomat, kantor wymiany walut, parking (5 euro/dzień), bezpłatne Wi-Fi.

Pokoje

Twin Room Sea Side DZS - pokój w budynku głównym; łazienka (prysznic, szlafroki, kapcie, suszarka), klimatyzacja, telefon, telewizor LCD TV sat, Wi-Fi, sejf, minibar (płatny), balkon lub taras z widokiem na ląd i częściowym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 22 m kw. Twin Superior Sea View DSM - pokój w budynku głównym; łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, telefon, telewizor LCD TV sat, Wi-Fi, sejf, minibar (płatny), balkon lub taras z widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 22 m kw. Twin Room  Balcony DZO - pokój w budynku głównym; łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, telefon, telewizor LCD TV sat, Wi-Fi, sejf, minibar (płatny), balkon lub taras z widokiem na ląd. Powierzchnia - ok. 20 m kw.Family Room FZ - pokój rodzinny w aneksie;  łazienka, klimatyzacja, telefon, telewizor LCD TV sat, Wi-Fi, sejf, minibar (płatny), balkon lub taras z widokiem na ląd. Możliwość zakwaterowania maksym. 2 osób dorosłych i 2 dzieci.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetówHB Plus - śniadania (bufety), kolacje w formie bufetów, do kolacji woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino stołowe, kawa FB Plus - śniadania (bufety), obiady (set menu), kolacje (bufety), do obiadów i kolacji woda, napoje bezalkoholowe, wino stołowe, piwo

Sport i rozrywka

Słonowodny basen zewnętrzny z tarasem (leżaki płatne ok. 4 euro/dzień) przy zejściu na plażę, siłownia, koszykówka, latem animacje w dzień i wieczorna rozrywka (do 15 września), odpłatnie: strefa wellness (nieduży słodkowodny basen kryty, masaże, sauny), ścianka wspinaczkowa, sporty wodne oferowane przez lokalnych organizatorów. 

Dla dzieci

Brodzik z wodą morską, miniklub w sezonie, łóżeczko dla niemowlaka - opłatnie 5 euro/dzień.

Uwagi

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.

Cena nie zawiera

wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air

Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).Bagaż rejestrowany za dopłatą: - bagaż rejestrowany 23kg; cena 250PLN/sztukaPodczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.Lecąc z WIZZ, każdy pasażer może wziąć ze sobą:jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).    Bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane ceny za bagaż w dwie strony)Gdańsk- 10 kg w cenie 360 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 700 PLN/sztukaKatowice- 10 kg w cenie 330 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 450 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 620 PLN/sztukaWarszawa- 10 kg w cenie 350 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 500 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 650 PLN/sztukaWrocław- 10 kg w cenie 360 PLN/sztuka- 20 kg w cenie 540 PLN/sztuka- 32 kg w cenie 700 PLN/sztukaWIZZ Priority w cenie 150 PLN/osoba w dwie stronyJeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Wybór miejsca (za opłatą)Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji może wiązać się z wyższą cenami.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdu do kraju

Aktualizacja z dnia 01.07.2021Zgodnie z rozporządzeniem opublikowanym przez władze RCh 30.06.2021 w późnych godzinach popołudniowych warunkiem wjazdu do Chorwacji z państw członkowskich UE lub państw strefy Schengen lub państw stowarzyszonych Strefy Schengen  jest posiadanie unijnego certyfikatu COVID.Osoby, które nie posiadają unijnego certyfikatu COVID będą mogły wjechać pod warunkiem, że na granicy okażą:nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE i wykonywane w laboratoriach;albonie starsze niż 210 dni zaświadczenie o przyjęciu dwóch dawek szczepionki uznawanej w UE (Pfizer, Moderna, AstraZeneca, Sputnik V, Sinopharm) lub jednej dawki szczepionki Janssen lub Johnson&Johnson - pod warunkiem, że od przyjęcia tej dawki upłynęło 14 dnialbozaświadczenie o przechorowaniu Covid-19 i przyjęciu jednej dawki szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 210 dni albopotwierdzenie, że od przyjęcia pierwszej dawki szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V) upłynęło od 22 do 42 dni lub 22 do 84 dni jeśli przyjęły pierwszą dawkę szczepionki AstraZeneca,albozaświadczenie lekarskie potwierdzające, że przebyły COVID-19 zawierające daty przechodzenia choroby lub pozytywny wynik testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 180 dni, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.Granicę, bez dodatkowych wymogów, mogą przekroczyć dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi unijny certyfikat COVID lub negatywny wynik testu, lub będącymi ozdrowieńcami, lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.Osoby, które nie będą spełniały jednego z wyżej wymienionych warunków, przy wjeździe na terytorium Republiki Chorwacji zostaną automatycznie skierowane Policję Graniczną na dziesięciodniową kwarantannę, która może zostać skrócona po otrzymaniu negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego, wykonanego już na terenie Chorwacji.Osoby, które w drodze do RCh przejeżdżały przez kraje spoza UE/strefy Schengen mają obowiązek wykazania, że ich podróż do Chorwacji odbywała się bez zbędnego zatrzymywania się.Z powyższego nie dotyczy m.in.:- osób przejeżdżających przez RCh tranzytem (i dalej obowiązuję 12-godzinny limit czasowy)- osób przyjeżdżających z ważnych przyczyn biznesowych- osób przyjeżdżających z ważnych przyczyn rodzinnych.Źródło: https://civilna-zastita.gov.hr/UserDocsImages/CIVILNA%20ZA%C5%A0TITA/PDF_ZA%20WEB/Odluka%20granica%20-%20nova%2030.06.2021..pdfWięcej informacji:  https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211Nowe zasady wjazdu do Chorwacji obowiązujące od 2.06.2021 r.Uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją chorwackich władz od dnia 02.06.2021 r. granicę państwową RCh przekroczyć mogą osoby, które:* okażą nie starszy niż 72 godziny negatywny wynik testu PCR na SARS-CoV-2 lub nie starszy niż 48 godzin szybki test antygenowy (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania). Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE;* posiadają zaświadczenie o odbyciu pełnego cyklu szczepień, o ile od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki upłynęło min. 14 dni;* przeszły COVID-19 i przyjęły pierwszą dawkę szczepionki w ciągu 6 miesięcy od daty zachorowania na Covid 19, a szczepienie zostało wykonane w ciągu ostatnich 180 dni - w takim przypadku należy okazać zaświadczenie o przebyciu choroby oraz zaświadczenie o przyjęciu pierwszej dawki szczepionki;* przyjęły pierwszą dawkę szczepionki Pfizer, Moderna lub Gamaleya (Sputnik V), a od jej przyjęcia upłynęło od 22 do 42 dni;* przyjęły pierwszą dawkę szczepionki AstraZeneca, a od jej przyjęcia upłynęło od 22 do 84 dni;* przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. UWAGA! Nie ma wzoru takiego zaświadczenia.* posiadają unijny cyfrowy zielony certyfikat Covid-19;* dzieci do momentu ukończenia dwunastu lat, przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu.Osoby, które nie spełniają żadnego z ww. wymogów zostaną zobowiązane do odbycia kwarantanny (10 dni). Kwarantanna może zostać skrócona po okazaniu negatywnego wyniku testu wykonanego w Chorwacji, tj. przesłaniu go na adres mailowy przejścia granicznego, przez które dana osoba wjeżdżała na terytorium RCh i otrzymaniu stosownego sms-owego potwierdzenia od chorwackich służb.Z obowiązku okazania na granicy negatywnego wyniku testu zwolnione są m.in:* osoby przybywające do Chorwacji z ważnych przyczyn osobistych lub biznesowych. Osoby należące do tej kategorii muszą mieć przy sobie dokumenty potwierdzające konieczność ich przyjazdu np. zaproszenie z firmy podpisane przez dyrektora generalnego, prezesa zarządu, dyrektora firmy itp. To samo dotyczy osób przyjeżdżających do Chorwacji w celu wykonywania obowiązków służbowych na rzecz firm chorwackich lub zarejestrowanych w Chorwacji UWAGA! Nie ma wzoru takich zaproszeń lub potwierdzeń.* osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin).Więcej informacji na stronach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Chorwacji:https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212Dokumenty wystawione w języku polskim powinny zostać przetłumaczone na język chorwacki lub angielski. Zgodnie z uzyskaną drogą oficjalną informacją, powinno to być tłumaczenie przysięgłe. Sugerujemy wybór języka angielskiego - wówczas dokument może być wykorzystany do okazania również w innych krajach, przez które Państwo podróżujecie.UWAGA!Przypominamy, że placówka nie weryfikuje dokumentów, które mają być okazywane podczas przekraczania granicy państwowej: prawidłowość takich dokumentów może potwierdzić wyłączne straż graniczna. Tylko straż graniczna może interpretować zarządzenia odnoszące się do zasad przekraczania granicy. Wszelkie pytania z tego obszaru należy kierować (w j. angielskim lub chorwackim) bezpośrednio na adres: uzg.covid@mup.hr lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211Wypełnienie formularza na platformie EnterCroatia jest zalecane, ale nie jest obowiązkowe. Ponieważ jest to narzędzie chorwackiej straży granicznej problemy/zapytania dotyczące wypełniania formularza należy kierować na adres uzg.covid@mup.hr (nie do ambasady) - korespondencja w j. angielskim lub chorwackim.Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na stronach:https://www.gov.pl/web/chorwacja/wjazd-do-chorwacji-w-warunkach-pandemii-najczesciej-zadawane-pytaniahttps://www.gov.pl/web/chorwacja/wjazd-do-chorwacji-najczesciej-zadawane-pytanie Aktualizacja z 22.04.2021Do Republiki Chorwacji zostaną wpuszczone osoby posiadające negatywny test PCR lub szybki test antygenowy na SARS-CoV-2 nie starszy niż 48 godzin (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania)Osoby, które wjechały na podstawie szybkiego testu antygenowego, a będą przebywać w Chorwacji dłużej niż 10 dni, mają obowiązek powtórzenia testu przed upływem dziesiątego dnia (dotyczy wyłącznie testów antygenowych), licząc od dnia wykonania testu okazanego na granicy. Rezultat powtórzonego testu należy wysłać na adres e-mail przejścia granicznego, w którym podróżujący przekroczył granicę państwową RCh.Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE. Lista: https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/preparedness_response/docs/covid-19_rat_common-list_en.pdfJeśli osoba wjeżdżająca do Chorwacji nie okaże na granicy negatywnego wyniku testu, zostanie zobowiązana do odbycia kwarantanny (10 dni). Kwarantanna może zostać skrócona po okazaniu negatywnego wyniku testu wykonanego w Chorwacji.Osoby zwolnione z okazania negatywnego testu:* osoby posiadające zaświadczenie o odbyciu pełnego cyklu szczepień (bez względu na rodzaj szczepionki), o ile od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki upłynęło min. 14 dni* osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. Więcej informacji na stronie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Chorwacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211; UWAGA! Dokumenty wystawione w języku polskim powinny zostać przetłumaczone na język chorwacki lub angielski. Zgodnie z uzyskaną drogą oficjalną informacją, powinno to być tłumaczenie przysięgłe. Sugerujemy wybór języka angielskiego - wówczas dokument może być wykorzystany do okazania również w innych krajach, przez które Państwo podróżujecie.* dzieci do lat siedmiu (nieukończonych!) - przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu;* osoby przybywające do Chorwacji z ważnych przyczyn osobistych lub biznesowych. Osoby należące do tej kategorii muszą mieć przy sobie dokumenty potwierdzające konieczność ich przyjazdu np. zaproszenie z firmy podpisane przez dyrektora generalnego, prezesa zarządu, dyrektora firmy itp. To samo dotyczy osób przyjeżdżających do Chorwacji w celu wykonywania obowiązków służbowych na rzecz firm chorwackich lub zarejestrowanych w Chorwacji; nie istnieje ogólnie przyjęty wzór czy schemat zaproszenia;* osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin).Wszelkie zapytania dotyczące np. rodzajów zaświadczeń o przebytej chorobie, dopuszczalnej treści zaświadczeń o przyjeździe w celach służbowych, możliwości wjazdu bez testu tj. zakwalifikowania do kategorii zwolnionych z tego obowiązku należy kierować do Chorwackiej Policji Granicznej, gdyż tylko w jej w gestii leży interpretacja zarządzeń dotyczących przekraczania chorwackiej granicy państwowej. Korespondencję, w j. chorwackim lub angielskim, należy kierować na adres: uzg.covid@mup.hr lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211;Lista laboratoriów, w których można zrobić test PCR: https://www.koronavirus.hr/svi-testni-centri-u-republici-hrvatskoj/763Aby ułatwić procedury zachęcamy do korzystania ze specjalnej aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ która umożliwia załatwienie online - jeszcze przed wjazdem na terytorium Chorwacji - formalności związanych z przekroczeniem granicy.* Aplikacja dostępna jest w języku polskim.* Po przesłaniu danych przez aplikację, turyści otrzymają drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Policji Granicznej oraz wszystkie rekomendacje chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego.* Aplikacja jest prosta w obsłudze, a skorzystanie niej pomoże uniknąć kolejek na granicach i maksymalnie skrócić kontrolę graniczną. Goście, którzy nie skorzystają z aplikacji, będą mogli dopełnić formalności na przejściach granicznych.Szczegółowe informacje dotyczące aktualnej sytuacji epidemiologicznej, obostrzeń oraz zasad podróżowania znajdują się na stronach internetowych:https://www.gov.pl/web/chorwacjahttps://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212https://www.koronavirus.hr/enhttps://civilna-zastita.gov.hr/Powyższe informacje ważne są do odwołania lub do publikacji nowych przepisów. Prosimy śledzić komunikaty na stronie rządowej www.gov.pl


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Punta (Vodice)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego