cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Ivando, Dalmacja Południowa
1 / 1

Hotel Ivando
star4
Chorwacja » Dalmacja Południowa » Drvenik

  • KOD OFERTY:
    TRV726607
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Udogodnienia:
  • Nurkowanie
  • Klimatyzacja
  • Dostęp do Internetu
  • Dla rodzin z dziećmi
  • Rozrywka i życie nocne
  • Bez paszportu
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1669
  • 135
Opis oferty

Opis kontrahenta

Hotel Ivando został zbudowany w 2004 roku, znajduje się w miejscowości Drvenik - Gornja Vala. Parking dla Gości hotelowych dostępny jest na podjeździe hotelu. Do dyspozycji są pokoje dwuosobowe, trzy i czteroosobowe  oraz apartament dla maksymalnie sześciu osób. Hotel posiada 3 piętra - na parterze jest restauracja z tarasem, pokoje znajdują się na wyższych piętrach. Obiekt ołożony 100 m od żwirkowej plaży miejskiej. Z okien wszystkich pokoi hotelowych rozciąga się piękny widok na morze. Dzięki doskonałej lokalizacji w centrum miejscowości, a jednocześnie w pobliżu plaży, jest to idealne miejsce do wczucia się w lokalną atmosferę beztroski i relaksu. Ponadto hotel szczyci się smaczną kuchnią serwującą dalmatyńskie specjały. Standardowo wyposażone pokoje dwu.trzy i czteroosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Każdy pokój posiada łazienkę z prysznicem, WC i suszarką do włosów, telewizję satelitarną, mini-lodówkę, klimatyzację oraz balkon z meblami ogrodowymi z bezpośrednim lub bocznym widokiem na morze. Na 2 piętrze znajduje się mała kuchnia przydatna dla rodzin z dziećmi. Klimatyzowana restauracja oferuje dania kuchni miejscowej i śródziemnomorskiej. Śniadania podawane są w formie bufetu, kolacje serwowane , wybór z 2 menu ;zupa, bufet sałatkowy, danie główne, deser i mały napój piwo, wino lub napoje bezalkoholowe). Hotel w 2016 roku zmienił kategoryzacje na 4 gwiazdki. Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach wykupionego pakietu (All Inclusive, śniadania i obiadokolacje, pełen wyżywienie, śniadania) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Serwis różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, TFG, TFP. Cena nie zawiera: opieki rezydenta, dodatkowych kaucji, taks klimatycznych i depozytów, pozostałych ubezpieczeń.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz.16:00-17:00 kończy od godz. 10:00-12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od hotelu); wyżywienie w/g opisu, TFG, TFP. Cena nie zawiera: opieki rezydenta, dodatkowych kaucji, taks klimatycznych i depozytów, pozostałych ubezpieczeń. Taksa klimatyczna wynosi od ok 1-3 Euro od osoby za noc - płatna na miejscu.

HOTELE REGULACJE I ZMIANY PO COVID 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania obostrzeń i zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z rozwojem sytuacji i nakazanymi wymogami. Wszelkie zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania. Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

COVID 19

Obowiązek okazania nie starszego niż 48 godzin negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2 podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Chorwacji został przedłużony do dnia 28.02.2021 roku. Prosimy o śledzenie najnowszych komunikatów na stronie https://www.gov.pl/web/chorwacja.


Podobne oferty

Masz pytania o Hotel Ivando? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego