Szukasz wycieczki? Masz dodatkowe pytania? zadzwoń
Komfortowy hotel przy plaży, polecany na rodzinne wakacje. Spokojna okolica, atrakcje dla dzieci, ładne widoki, strefa spa z podgrzewanym basenem, kameralna atmosfera; 97 pokoi rozmieszczonych w trzech budynkach, z których żaden nie ma więcej niż trzy piętra.
Przy żwirowej plaży Rova (oddzielonej od hotelu nadmorską promenadą, leżaki i parasole odpłatnie), 2 km od centrum miasteczka Malinska, 12 km od Krk, 13 km od lotniska w Rijece.
Recepcja całodobowa (płatne sejfy), taras w ogrodzie, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna z tarasem (widok na morze), restauracja Bella Vista, grill bar z tarasem, lobby bar i bar przy basenie, garaż publiczny (10 euro/dzień/samochód), parking przy hotelu (6 euro/dzień/samochód). Hotel nie akceptuje zwierząt domowych.
Wyposażenie: łazienka, klimatyzacja, bezpłatne Wi-Fi, telewizor z kanałami TV sat, telefon, sejf, minibar (płatny). Twin Room Land View - powierzchnia ok. 18 m kw., bez balkonu, widok na ląd Twin Superior Sea View - powierzchnia ok. 24 m kw., balkon lub taras z widokiem na morze Family Superior Sea View - powierzchnia ok. 50 m kw., 2 sypialnie, salon, oddzielna toaleta, balkon lub taras z widokiem na morze Junior Suite Sea View - powierzchnia ok. 30 m kw., sypialnia i pokój dzienny, widok na morze (nie ma balkonu) Junior Suite Land View - jw., widok na ląd. Twin Room Single Use Land View - pokój dla jednej osoby Dodatkowe łóżko to rozkładana sofa (140x200cm)
Owalny basen zewnętrzny (leżaki i parasole bezpłatnie), basen wewnętrzny w strefie spa, jacuzzi, fitness room, letnie animacje (do 31 sierpnia) i letni program rozrywkowy (np. muzyka na żywo). Odpłatnie: sporty wodne, łaźnia, sauna fińska, biosauna, masaże.
BB - śniadania serwowane przez kelnerów. HB - śniadania i kolacje. Napoje dodatkowo płatne.
Brodzik, plac zabaw, w sezonie letnim (do 31 sierpnia) miniklub (4-12 lat), minidyskoteki wieczorem, łóżeczko dla niemowląt (na zapytnie, w ramach dostepności, bezpłatne).
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny). Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego (w okresie 01/04-30/09 - około 10 KN osoba/dzień, w pozostałych okresach - około 8KN osoba/dzień)
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .
Aktualizacja z 15.02.2021: Podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Chorwacji wymagane jest okazanie nie starszego niż 48 godzin negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2. Na chwilę obecną wymóg ten obowiązuje do dnia 28.02.2021 roku. Z obowiązku okazania testu/poddania się testowi zwolnieni są: - osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin); - osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim zawierającym daty przebywania choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR, testu antygenowego lub pozytywnym rezultatem testu neutralizacji wykonanym w ciągu ostatnich 3 miesięcy, ale starszym niż 14 dni. Więcej informacji na stronie ministerstwa spraw wewnętrznych Republiki Chorwacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211. Uwaga: przy korzystaniu z transportu lotniczego należy sprawdzić czy przewoźnik przyjmie na pokład pasażera, który nie posiada testu. Osoby przyjeżdzające z Wielkiej Brytanii oraz Afryki oprócz testu zobowiązane są do odbycia 14-dniowej kwarantanny. Osoby takie mogą poddać się testowi po upływie siódmego dnia kwarantanny i w przypadku otrzymania negatywnego wyniku testu zostaną zwolnione z odbywania dalszej części kwarantanny. Aktualizacja z 30.07.2020: Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. Chorwacja w pełni otworzyła granice dla obywateli RP - zniesione zostały wszelkie obostrzenia oraz obowiązek odbywania kwarantanny po wjeździe do Chorwacji (https://www.gov.pl/web/chorwacja/chorwacja-w-pelni-otwarta-dla-obywateli-rp) Obywatele RP nie muszą na granicy okazywać żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających zasadność wjazdu do RCH. Władze RCH nie wymagają okazania testów na COVID 19 przy przekraczaniu granicy. Obowiązkiem podróżnych wjeżdżających do Chorwacji jest stosowanie się do wymogów epidemiologicznych, o których obywatele są informowani podczas przekraczania granicy (wręczana ulotka) lub drogą elektroniczną. Podróżujący mogą skorzystać z aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ w celu dokonania rejestracji przyjazdu, co przyspieszy procedury podczas odprawy granicznej. Na adres e-mail podany podczas rejestracji zostaną przesłane zalecenia epidemiologiczne. Podróżni korzystający z usług medycznych, a nieposiadający karty EKUZ (lub innego uznawanego w Chorwacji ubezpieczenia zdrowotnego) zobowiązani są do pełnej odpłatności za te usługi. Sugerujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia, obejmującego usługę transportu medycznego. Aktualne informacje dotyczące zaleceń zdrowotnych i problemów związanych z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa można śledzić na stronie internetowej Chorwackiego Instytutu Zdrowia Publicznego: https://www.hzjz.hr Przypominamy! Chorwacja leży poza strefą Schengen - wjazd możliwy jest wyłącznie za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Wymóg dotyczy również najmłodszych obywateli RP.
Masz pytania o ofertę Blue Waves Resort? Zadzwoń lub napisz!
Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00
Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego