cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Aminess Port9 Hotel ( ex.Port 9 Hotel), Dalmacja Południowa
1 / 1

Aminess Port9 Hotel ( ex.Port 9 Hotel)
star4
Chorwacja » Dalmacja Południowa » Korčula

  • KOD OFERTY:
    TRV734754
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 878
  • 135
Opis oferty

Naszym zdaniem

Położony w cichej zatoce niedaleko starówki miasta Korčula, składa się z pięciu pawilonów, kompleksu restauracyjnego, recepcji i innych obiektów. Oddany do użytku w 2017 r. stanowi jeden z najciekawszych celów urlopowych w regionie. Miejsce polecane rodzinom z dziećmi i tym wszystkim, którzy szukają aktywnego wypoczynku w bliskości morza i bujnej roślinności.

Położenie

Na rozległym obszarze kompleksu wypoczynkowego przy dwóch plażach (leżaki i parasole płatne), 500 m od przystani promowej, 2 km od miasta, 3 km od słynnej starówki w Korčuli. To jedno z najpiękniejszych miast w Chorwacji. Tu urodził się słynny podróznik Marco Polo. Ciekawym sposobem na dostanie się tam jest podróż łodzią-taxi z plaży hotelowej.

Wyposażenie

Recepcja (24 h), miejsca wypoczynkowe, bezpłatne Wi-Fi, 2 restauracje główne, 2 restauracje a'la carte, lobby bar, beach grill bar, bar przy basenie, tawerna, room-service, kantor wymiany walut, sklepiki, minimarket (50 m od kompleksu), parking (2 euro/dzień), przechowalnia rowerów. Zwierzęta dozwolone do 15 kg - płatne na miejscu 15 euro/dzień.

Pokoje

Twin Room Balcony  - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), TV sat, telefon, sejf, klimatyzacja, Wi-Fi, minibar, balkon. Powierzchnia - ok. 18-20 m kw. Twin Superior Balcony - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), TV sat, telefon, sejf, klimatyzacja, Wi-Fi, minibar, balkon lub taras. Powierzchnia - 23-27 m kw. Deluxe Twin Balcony - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), TV sat, telefon, sejf, klimatyzacja, Wi-Fi, minibar, balkon lub taras. Powierzchnia - 28-35 m kw. Junior Suite Balcony  - sypialnia, pokój dzienny (z miejscami do spania), łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), TV sat, telefon, sejf, klimatyzacja, Wi-Fi, minibar, balkon lub taras. Powierzchnia - 28-35 m kw. Family Room Balcony - dwie sypialnie, dwie łazienki (jedna z prysznicem, druga z wanną), TV sat, telefon, sejf, Wi-Fi, klimatyzacja, minibar, balkon. Powierzchnia -31-36 m kw.  Minibar na życzenie/odpłatnie.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetów HB - śniadania i kolacje (bufety), napoje do kolacji płatne FB Plus -śniadanie i kolacja w formie bufetu, voucher na lunch (z  drinkiem w cenie) do wykorzystania w którejś restauracji lub barze w Port 9 Resort

Sport i rozrywka

Baseny, tarasy słoneczne (leżaki i parasole bezpłatne), boisko (siatkówka, koszykówka),  latem lekkie animacje, aerobik i muzyka na żywo, odpłatnie: tenis ziemny (2 korty), tenis stołowy, minigolf, wypożyczalnia rowerów, sporty wodne. Kilometr od hotelu znajduje się centrum odnowy biologicznej i basen kryty olimpijskich rozmiarów.     

Dla dzieci

Brodzik, plac zabaw, w sezonie minikluby (4-7, 8-14 lat), minidyskoteki, mały ogródek botaniczny, łóżeczko dla niemowlaka (na zapytanie, za darmo).

Uwagi

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny). Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).

Cena nie zawiera

wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.

Informacje o lotach liniami LOT Polish Airlines, Easy Jet

LOT Polish Airlines W cenie jest jedna sztuka bagażu podręcznego - max 8kg (55x40x23cm), który powinien zmieścić się w górnej półce na pokładzie lub pod poprzedzającym fotelem. Bagaż rejestrowany za dopłatą - do 23kg - cena 250PLN/sztuka Dodanie ww usług już po potwierdzeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage /// Easy Jet (BER-DBV): W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. Dodatkowe opcje za dopłatą: - bagaż rejestrowany 15kg - cena 370PLN/sztuka - bagaż rejestrowany 23kg - cena 420 PLN/sztuka Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Warunki przewozu linii  Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Ograniczenia transferów

Transfer na wyspę Korčula może być zpewniony dla przylotów do godziny 20:30 i wylotów po godzinie 10:00.

Warunki wjazdu do kraju

Aktualizacja z 22.04.2021 Do Republiki Chorwacji zostaną wpuszczone osoby posiadające negatywny test PCR lub szybki test antygenowy na SARS-CoV-2 nie starszy niż 48 godzin (ważność obu testów liczy się od momentu pobrania materiału do badania) Osoby, które wjechały na podstawie szybkiego testu antygenowego, a będą przebywać w Chorwacji dłużej niż 10 dni, mają obowiązek powtórzenia testu przed upływem dziesiątego dnia (dotyczy wyłącznie testów antygenowych), licząc od dnia wykonania testu okazanego na granicy. Rezultat powtórzonego testu należy wysłać na adres e-mail przejścia granicznego, w którym podróżujący przekroczył granicę państwową RCh. Honorowane są wyłącznie testy antygenowe uznawane w krajach UE. Lista: https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/preparedness_response/docs/covid-19_rat_common-list_en.pdf Jeśli osoba wjeżdżająca do Chorwacji nie okaże na granicy negatywnego wyniku testu, zostanie zobowiązana do odbycia kwarantanny (10 dni). Kwarantanna może zostać skrócona po okazaniu negatywnego wyniku testu wykonanego w Chorwacji. Osoby zwolnione z okazania negatywnego testu: * osoby posiadające zaświadczenie o odbyciu pełnego cyklu szczepień (bez względu na rodzaj szczepionki), o ile od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki upłynęło min. 14 dni * osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim, zawierającym daty przechodzenia choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR/testu antygenowego, wykonanym w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale nie później niż 11 dni, przed planowaną datą przekroczenia granicy RCh. Więcej informacji na stronie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Chorwacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211; UWAGA! Dokumenty wystawione w języku polskim powinny zostać przetłumaczone na język chorwacki lub angielski. Zgodnie z uzyskaną drogą oficjalną informacją, powinno to być tłumaczenie przysięgłe. Sugerujemy wybór języka angielskiego - wówczas dokument może być wykorzystany do okazania również w innych krajach, przez które Państwo podróżujecie. * dzieci do lat siedmiu (nieukończonych!) - przekraczające granicę z rodzicami/opiekunami posiadającymi negatywny wynik testu, będącymi ozdrowieńcami lub posiadającymi zaświadczenie o szczepieniu; * osoby przybywające do Chorwacji z ważnych przyczyn osobistych lub biznesowych. Osoby należące do tej kategorii muszą mieć przy sobie dokumenty potwierdzające konieczność ich przyjazdu np. zaproszenie z firmy podpisane przez dyrektora generalnego, prezesa zarządu, dyrektora firmy itp. To samo dotyczy osób przyjeżdżających do Chorwacji w celu wykonywania obowiązków służbowych na rzecz firm chorwackich lub zarejestrowanych w Chorwacji; nie istnieje ogólnie przyjęty wzór czy schemat zaproszenia; * osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin). Wszelkie zapytania dotyczące np. rodzajów zaświadczeń o przebytej chorobie, dopuszczalnej treści zaświadczeń o przyjeździe w celach służbowych, możliwości wjazdu bez testu tj. zakwalifikowania do kategorii zwolnionych z tego obowiązku należy kierować do Chorwackiej Policji Granicznej, gdyż tylko w jej w gestii leży interpretacja zarządzeń dotyczących przekraczania chorwackiej granicy państwowej. Korespondencję, w j. chorwackim lub angielskim, należy kierować na adres: uzg.covid@mup.hr lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211; Lista laboratoriów, w których można zrobić test PCR: https://www.koronavirus.hr/svi-testni-centri-u-republici-hrvatskoj/763 Aby ułatwić procedury zachęcamy do korzystania ze specjalnej aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ która umożliwia załatwienie online - jeszcze przed wjazdem na terytorium Chorwacji - formalności związanych z przekroczeniem granicy. * Aplikacja dostępna jest w języku polskim. * Po przesłaniu danych przez aplikację, turyści otrzymają drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Policji Granicznej oraz wszystkie rekomendacje chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego. * Aplikacja jest prosta w obsłudze, a skorzystanie niej pomoże uniknąć kolejek na granicach i maksymalnie skrócić kontrolę graniczną.  Goście, którzy nie skorzystają z aplikacji, będą mogli dopełnić formalności na przejściach granicznych. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnej sytuacji epidemiologicznej, obostrzeń oraz zasad podróżowania znajdują się na stronach internetowych: https://www.gov.pl/web/chorwacja https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212 https://www.koronavirus.hr/en https://civilna-zastita.gov.hr/ Powyższe informacje ważne są do odwołania lub do publikacji nowych przepisów. Prosimy śledzić komunikaty na stronie rządowej www.gov.pl


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Best Reisen działającego w Polsce już od 22 lat. Biuro zdobyło uznanie znacznej grupy klientów i agencji turystycznych, z którymi ma przyjemność współpracować. Jest członkiem międzynarodowej grupy Flash Tours, która prężnie działa w zakresie promocji i rozwoju turystyki. Biuro Podróży Best Reisen może poszczycić się certyfikatem rzetelna firma, oraz tytułem BIURO PODRÓŻY 2012 przyznanym przez Centralne Biuro Certyfikacji Krajowej

Dzięki wsparciu w działaniach i wieloletniemu doświadczeniu, Best Reisen oferuje wyjazdy na wysokim poziomie i dostosowane do oczekiwań swoich klientów. Specjalizuje się w organizacji wakacji w Egipcie, Tunezji i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, choć stale poszerza swoją ofertę o doskonałe hotele w Grecji czy Bułgarii. Biuro Podróży Best Reisen jest także ekspertem w organizacji luksusowych wyjazdów egzotycznych - ich wakacje na Malediwach, Seszelach, Sri Lance czy w Tajlandii to gwarancja najwyższej jakości wypoczynku.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Aminess Port9 Hotel ( ex.Port 9 Hotel)? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego