cellphone225171600

Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 240 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-18:00; sob. 10:00-16:00

  • Hotel Admiral Grand Hotel, Dalmacja Południowa
1 / 1

Admiral Grand Hotel
star5
Chorwacja » Dalmacja Południowa » Dubrownik

  • KOD OFERTY:
    TRV727456
  • Ocena hotelu:
    brak opini
Dopasuj ofertę
  • 3
    dodaj usuń
Wybierz opcje zakwaterowania Dla powyższych parametrów
  • 1379
  • 135
Opis oferty

POŁOŻENIE

Hotel położony jest w niewielkiej, uroczej miejscowości Slano, niedaleko Dubrownika (ok. 25 km). Transfer z lotniska do hotelu trwa ok. 1 godz. Przystanek autobusowy znajduje się przy hotelu, codzienne połączenia z Dubrownikiem.

PLAŻA

Obiekt zlokalizowany bezpośrednio przy szerokiej, piaszczysto-żwirowej, prywatnej plaży. Leżaki i parasole na plaży - bezpłatne.

HOTEL

Kategoria lokalna 5*  Hotel został wybudowany w 2008 r, łącznie posiada 241 pokoi.  Ekskluzywny obiekt, idealny wybór dla tych, którzy cenią sobie komfortowy wypoczynek w przestronnych i eleganckich wnętrzach. Przeszklony dach w lobby i panoramiczna szklana winda robią wrażenie na wszystkich gościach już na początku pobytu.  Obiekt wyróżniono jako Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja 24 - godz. z lobby, z dużym reprezentacyjnym hallem, sklepikiem z pamiątkami, przechowalnią bagażu (bezpłatna), klimatyzowaną restauracją główną z tarasem (dostępne bezpłatne krzesełka dla dzieci), restauracją a'la carte serwującą dania kuchni międzynarodowej i śródziemnomorskiej, piano barem i barem przy basenie oraz plaży. W hotelu dostępny również  salon piękności i pralnia, w pobliżu bankomat i minimarket. 

INTERNET

bezpłatny internet 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

basen wewnętrzny (słodka woda) oraz duży basen zewnętrznym (woda morska) z tarasem słonecznym, leżaki i parasole przy basenie - bezpłatne, ręczniki plażowe (bezpłatnie), plac zabaw dla dzieci na plaży, siatkówka plażowa, piłka nożna. Za opłata dostępne również masaże, strefa spa, salon kosmetyczny, kort tenisowe; na plaży winsurfing, kajaki, rowery wodne. 

ZAKWATEROWANIE

nowocześnie, komfortowo urządzone pokoje 2-osobowe (możliwa dostawka) z łazienką oraz WC, wyposażone w: balkon, klimatyzację (indywidualnie sterowaną), TV SAT, radio, mini bar, sejf, internet, suszarkę do włosów.

WYŻYWIENIE

HB - Śniadania i obiadokolacje w formie bogatego bufetu. Napoje do obiadokolacji za opłatą. Podczas kolacji obowiązuje strój formalny, długie spodnie, buty nie plażowe. 

INFORMACJE DODATKOWE

Hotel akceptuje karty płatnicze.

CENA

Cena zawiera - oferta z przelotem: bilet lotniczy przelot na trasie Warszawa Split Warszawa polskie linie lotnicze LOT, bagaż podręczny 1 sztuka do 8 kg, opłaty lotniskowe i transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent (przy wypoczynku na wyspach kontakt telefoniczny z rezydentem),  ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej), VAT. Cena zawiera - oferta z dojazdem własnym: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), OC organizatora, VAT. Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego 23 kg/250pln szt. (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm.) dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych ( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.), wycieczek fakultatywnych, opłaty klimatycznej płatnej na miejscu w recepcji. Wysokość opłaty klimatycznej zależy od miejsca  i terminu pobytu w Republice Chorwacji: osoba dorosła ok. 1,35 Euro/dzień w miesiącach czerwiec-wrzesień, pozostałe miesiące  0,95 Euro; dzieci do lat 12 zwolnione są z opłaty klimatycznej, dzieci w wieku 12-18 lat zniżka 50% od ceny osoby dorosłej; Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej kategorii. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych kategorii lotniczych, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom. W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie. Nie ma możliwości łączenia bagażu, chyba że nie przekroczymy 23 kg.

WARUNKI WJAZDOWE

* dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Chorwacji jest ważny paszport min 3 miesiące lub dowód osobisty. * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego. * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych. W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ . Osoby podróżujące linią Easy Jet, podczas przelotu zobowiązane są do posiadania maseczek FFP2 (chirurgiczne lub materiałowe). Szaliki, osłony twarzy (przyłbice) oraz maski z zaworami nie będą przez przewoźnika akceptowane.  Granice Chorwacji są otwarte dla turystów. Od 28 maja 2020 roku przy wjeździe Polaków obowiązują procedury sprzed pandemii (wjazd na podstawie ważnego dowodu osobistego lub paszportu), z uwzględnieniem kontroli epidemicznej oraz obowiązkiem przestrzegania zasad epidemicznych obowiązujących na terenie Chorwacji. Dla Polaków przekraczających granicę Chorwacji od strony Słowenii, Węgier i Włoch: * nie jest wymagany test na COVID-19; * nie jest wymagany specjalny paszport zdrowotny"; * nie obowiązuje kwarantanna. * w momencie wjazdu na terytorium Republiki Chorwacji obywatele Polski zobowiązani są podać: * miejsce, w którym będą spędzać urlop, * numer telefonu komórkowego, pod którym będą dostępni, * adres email. Wskazane dane są zbierane w celach epidemicznych. Aby ułatwić procedury zachęcamy do korzystania ze specjalnej aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ , która umożliwia załatwienie online - jeszcze przed wjazdem na terytorium Chorwacji - formalności związanych z przekroczeniem granicy. Aplikacja dostępna jest w języku polskim. Po przesłaniu danych przez aplikację, turyści otrzymają drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od Policji Granicznej oraz wszystkie rekomendacje chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego. Aplikacja jest prosta w obsłudze, a skorzystanie niej pomoże uniknąć kolejek na granicach i maksymalnie skrócić kontrolę graniczną. Poprzez aplikację https://entercroatia.mup.hr/biura podróży mogą zgłaszać swoje grupy. Natomiast w przypadku przejazdów autokarami rejsowymi, każdy z pasażerów musi dokonać zgłoszenia indywidualnie Goście, którzy nie skorzystają z aplikacji, będą mogli dopełnić formalności na przejściach granicznych. POBYT TURYSTYCZNY W CHORWACJI Cała infrastruktura jest otwarta i dostępna dla turystów: * zakwaterowanie jest w pełni możliwe w hotelach, apartamentach, kwaterach i na kempingach; * otwarte są restauracje, baseny, parki narodowe i krajobrazowe, muzea i galerie; * dostępne są plaże wraz z możliwością kąpieli w morzu. * Wytyczne dotyczące infrastruktury turystycznej polegają przede wszystkim na: * zachowaniu dystansu społecznego, * myciu rąk i gruntownej dezynfekcji, * noszenie maseczek w komunikacji publicznej oraz na terenie Istrii w sklepach i na targowiskach miejskich, * odpowiedzialności społecznej. Szczegóły można znaleźć na stronie internetowej chorwackiego Państwowego Instytutu Zdrowia Publicznego (w j. angielskim): https://mint.gov.hr/news-11455/big-interest-in-opening-borders-says-tourism-minister/21180. EKUZ Przed wyjazdem do Chorwacji zaleca się zabranie ze sobą Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), która umożliwia skorzystanie ze świadczeń zdrowotnych udzielanych w sytuacjach niespodziewanych podczas pobytu na terytorium innego państwa UE/EFTA. DODATKOWE INFORMACJE * Szczegółowe informacje dla podróżnych można znaleźć również pod linkiem: https://croatia.hr/pl-PL/koronavirus-2019-ncov-pytania-i-odpowiedzi (w j. angielskim). * W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego na adres info@visitcroatia.pl (w j. polskim).


Hotel pochodzi z oferty Biura Podróży Prima Holiday, którego dewizą jest profesjonalizm, wysoka jakość świadczonych usług, solidność i wiarygodność. Organizowanie wakacji i wycieczek tylko do kilku wybranych destynacji sprawia, że Biuro Podróży Prima Holiday jest ekspertem w swojej kategorii..

Proponowane przez Biuro Podróży Prima Holiday hotele to obiekty rekomendowane na opiniotwórczych portalach turystycznych, posiadające przeważającą ilość pozytywnych opinii. Szeroki wybór wycieczek zapewnia dopasowanie do gustów, potrzeb i możliwości klienta. W swojej ofercie Biuro Podróży Prima Holiday posiada bardzo zróżnicowane produkty od rodzinnych wakacji all inclusive w hotelach z aquaparkami, poprzez propozycje komfortowe, budżetowe wczasy last minute po najbardziej luksusowe oferty. Nowością są wycieczki objazdowe do Izraela, Emiratów Arabskich oraz Tajlandii realizowane w kameralnych grupach wraz z wykwalifikowanym przewodnikiem.

Prima Holiday posiada gwarancję ubezpieczeniową przyznaną przez wiodącego ubezpieczyciela w Europie ERV – Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.


Podobne oferty

Masz pytania o ofertę Admiral Grand Hotel? Zadzwoń lub napisz!

Pn-pt 8:30-20:00 sob 10:00-16:00 nd 10:00-18:00


Opublikowane na stronach www.traveligo.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego