Z nami zaplanujesz udane wakacje!Blisko 200 000 zadowolonych klientów od 2004 roku!

  • Jesteśmy Członkiem Polskiego Związku Touroperatorów
  • money
  • PIT

Infolinia i rezerwacja pon.-pt. 8:30-20:00; sob.-nd. 10:00-16:00;

Gwarancja ceny

Warto wiedzieć

Warunki imprezy - podstawowe zagadnienia

Co oznaczają podstawowe skróty w turystyce  AI, FB, HB, BB, OV (OB), zamieszczane przy ofertach?


UAI (Ultra All Inclusive) - wszystko zawarte jest w cenie - całodzienne wyżywienie:
śniadania, obiady, kolacje, przekąski i napoje bezalkoholowe oraz międzynarodowe alkohole,
to wzbogacona wersja opcji All Inclusive, zazwyczaj rozbudowana o importowane napoje alkoholowane i bezalkoholowe oraz  dodatkowe rozrywki. System Ultra All Inclusive w niektórych hotelach obowiązuję przez 24 godziny.
AI (All Inclusive) - wszystko zawarte jest w cenie - całodzienne wyżywienie:
śniadania, obiady, kolacje, przekąski i napoje bezalkoholowe oraz lokalne alkohole
Niektóre hotele oferuja dodatkowe bezpłatne rozrywki takie
jak animacje sportowe, fitness, saunę.
FB (Full Board) - pełne wyżywienie: śniadania, obiady oraz kolacje
HB  (Half Board) - śniadania i obiadokolacje
BB - Bed and Breakfast - nocleg ze śniadaniami
OV (OB) - bez posiłków

Kiedy bedę wiedział kto jest organizatorem wycieczki, którą chcę zarezerwować?

Prezentujemy nazwy naszych kontrahentów. Ponadto konsultant TraveliGo.pl udzieli Państwu szczegółowych informacji dotyczących organizatora wczasów, a dane touroperatora będą przedstawione w umowie uczestnictwa.

Czy wszystkie oferty w TraveliGo.pl pochodzą od wiarygodnych biur podróży?

Oczywiście. Wszyscy organizatorzy wycieczek, których oferty prezentowane są w naszych portalu posiadają wszelkie wymagane  prawne zezwolenia oraz ubezpieczenia. TraveliGo.pl prezentuje wyłącznie oferty tylko wiarygodnych i sprawdzonych organizatorów turystycznych. TraveliGo.pl jest członkiem Polskiej Izby Turystyki od 2004 roku.

Czy przedstawiona cena wycieczki może ulec zmianie?


Zgodnie z warunkami uczestnictwa cena imprezy turystycznej może ulec zmianie. Najczęstszą przyczyną takiej zmiany są zmiany w kursach walut na świecie lub zmiany cen paliwa lotniczego oraz opłat lotniskowych. Podwyżki cen są bardzo sporadyczne i najczęściej nieznaczne.

Jakie dokumenty muszę koniecznie zabrać ze sobą na wakacje?

Prosimy zabrać ze sobą potwierdzenie wyjazdu, umowę, paszport lub dowód osobisty. Prosimy pamiętać, że dowód osobisty upoważnia jedynie do przekraczania granic w obrębie Unii Europejskiej, na wszystkie inne wyjazdy wymagany jest paszport i nie ma od tego absolutnie żadnych odstępstw.

Kiedy przed rozpoczęciem mojej wycieczki muszę zgłosić się na lotnisko?

Przeważnie należy przybyć na lotnisko po odbiór dokumentów (biletów lotniczych i voucherów hotelowych) podróży na 2 godziny  wcześniej przed planowanym startem samolotu. W informacji wysłanej przez konsultantów TraveliGo.pl znajdują się szczegółowe informacje dotyczące miejsca i terminu zbiórki, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. Zawsze prosimy o kontakt z nami celem ostatecznego potwierdzenia godzin wylotu i zbiórki na lotnisku, najpóźniej 2 dni przed planowaną datą wyjazdu.

Kiedy rozpoczyna się i kończy doba w hotelu?

Doba hotelowa standardowo rozpoczyna się o godzinie 14:00, kończy zaś o godzinie 12:00 następnego dnia. Bardzo często rozpoczęcie trwania doby w hotelu zależy od pory kiedy ląduje samolot - wtedy zakwaterowanie odbywa się bezpośrednio po przylocie  i transferze do hotelu. O odstępstwach od
tej reguły poinformuje Państwa konsultant.

Od jakiego wieku dzieci mogą podróżować samolotem i Czy w TraveliGo.pl są zniżki dla dzieci?

Małe dzieci mogą latać samolotem bez ograniczeń wiekowych, i w przypadku niemal każdej wycieczki są przewidziane określone rabaty dla dzieci. Dzieci do 2 lat korzystają gratis z usług turystycznych, czasmi jedynie trzeba ponieść koszty ubezpieczenia i ewentualne opłaty manipulacyjne. Za dzieci do 12 lat ponoszony jest zazwyczaj wyłącznie koszt przelot (pobyt w hotelu gratis), przy zakwaterowaniu z 2 osobami dorosłymi. Dzieci niepełnoletnie podróżują za granicę samodzielnie wyłącznie za zgodą rodziców.

Jaki jest dopuszczalny ciężar bagażu?


Maksymalna waga bagażu określana jest każdorazowo przez organizatora przelotu czyli linie lotnicze, z którą zamierzamy odbyć podróż.Konsultanci TraveliGo.pl z przyjemnością udzielą Państwu szczegółowych informacji dotyczących  limitu wagi bagażu głównego i podręcznego na konkretnej trasie przelotu.

Jaką mam pewność, że nie znajdę takiej samej oferty w tym samym terminie taniej w innym biurze turystycznym?

W TraveliGo.pl obowiązuje Gwarancja Najniższej Ceny, oznacza to, że taniej nie można gdzie indziej zarezerować tej samej oferty.

Kiedy wycieczka może zostać odwołana?

Zgodnie z warunkami uczestnictwa, touroperatorzy zastrzegają sobie czasem możliwość anulowania imprezy turystycznej. Przeważnie w przypadku anlulacji imprezy turystycznej  jej przyczyną jest zbyt mała liczba uczestników wyjazdu. W takim wypadku TraveliGo.pl zaproponuje Państwu alternatywę wyjazdu lub zwróci 100% wpłaconej kwoty.

Jaka jest różnica między wycieczką w cenie katalogowej a last minute?


Oferty last minute są promowane ze znacznym rabatem cenowym ze względu na bliski termin wyjazdu. Kontrahenci nie chcą wysyłać wolnych miejsc w samolocie, dlatego wolą wyprzedać oferty nawet czasami z uwzględnieniem braku wynagrodzenia dla siebie. To wyjątkowe okazje i można je znaleźć na TraveliGo.pl w zakładce LAST MINUTE (są przysyłane także w cotygodniowym newsletterze).

Dlaczego przy niektórych ofertach nie ma ceny ostatecznej podanej od razu, a są podane dodatkowe opłaty?

Czasami prezentowana cena nie jest ostateczna,  wynika to z ruchomych i często zmieniających się składowych cen jakie wchodzą w ostateczny koszt wakacji. Dodatkowe opłaty mogą dotyczyć opłat lotniskowych, paliwowych,kursowych oraz ubezpieczenia. Koszty takie mogą również pojawić się w
przypadku dopłat do pełnego wyżywienia lub chęci rezerwacji pokojujednoosobowego. Nasi konsultanci przedstawiając ofertę zawsze prezentującałkowity koszt wyjazdu.

Kiedy powinienem opłacić wycieczki fakultatywne?

Tuż po przylocie na wakacje przywita Państwa i umówi się na spotkanie informacyjne rezydent organizatora wyjazdu. Przedstawi on propozycje dostępnych wycieczkach fakultatywnych, a także ich ceny. Za jego pośrednictwem będzie można je kupić na miejscu.

Do kogo mogę zwrócić się o pomoc w przypadku nagłego wypadku, kradzieży itp.?


W przypadku nieprzewidzianego zdarzenia prosimy o kontakt z rezydentem organizatora wyjazdu lub zgłosić się do najbliższej placówki medycznej. Rezydent zna lokalne realia i szybko skieruje Państwa do odpowiednich służb pomocy. Można też kontaktować się z recepcją hotelu lub w nagłych
sprawach dzwoniąc na międzynarodowy telefon ratunkowy 112.